Never say never - kapitel 83

Jag började dansa med Justin istället och Caitlin kom och dansade med Ryan. Efter två låtar märkte jag att nästan alla gäster var borta och att Scooter stod och pratade med.. Usher?!
-Gosh! Där är ju Usher!! utbrast jag.
-Yepp, vill du gå dit?
-Nemen.. JAA SJÄLVKLART! sa jag och jag trodde mitt hjärta skulle hoppa ut ur bröstet. Nog för att jag träffat honom förut men ändå!


Vi gick fram till honom och jag skakade. Jag fattar inte varför jag reagerade så här. Galet.
-Men hej Alize, det var ett tag sen. log Usher.
-Umm.. hej! Eh, hur.. hur är läget? stammade jag glatt.
-Jo tack det är bra, själv då?
-Bara bra.
-Härligt!

-Haha spänn av Alize. flinade Justin.
-Hahah jag är bara en vanlig männsika. log Usher.
-Hehe jo men de är lite svårt att inse.
-Du är ju minst lika känd som mig. flinade han.
-Uh, inte riktigt.
-Haha men snart i alla fall.

-Juste Scooter, hur gick det med spindeln. avbröt Justin.
-Någon skum skogsindian var och hämtade den. flinade han.
-Hahahah skogsindian? skrattade Justin.
-Jajamen.
-Hahah vi kanske borde gå vidare nu Alize. föreslog Justin.

-Det var trevligt att träffa er. log jag med Scooter och Usher.
-Trevlig att träffa dig med. sa Usher och Scooter nickade instämmande.
-Vi ses senare. sa Justin och vinkade mot dom.

När festen var slut så stannade C:ena och Ryan och städade tillsammans med oss. Vi städade så fort vi kunde och när allt var klart var klockan 6 på morgon och vi var alla helt döda. Just då vi skulle gå och lägga oss så kommer Selena gående ner för trappen.

-Eh, jag ville bara säga tack.. och förlåt. Jag skäms verkligen över hur jag betedde mig. sa hon skamset.
Vi bara mumlade något till svar och Selena började gå mot dörren.
-Vänta Selena! ropade Justin.

-Vadå? undrade hon och gick tillbaka in i köket.
-Ska du verkligen gå ut sådär? Förlåt men du ser inte så där jätte bra ut.. Du borde i alla fall duscha? Eller? Jag menar, man vet ju aldrig hur mycket paparazzisar det är ute.
-Jo det låter som en bra idé. nickade vi alla instämmande.
-Ehm okej.. kan jag låna duschen eller?
-Självklart, du vet ju vars den är.
Hon gick in i duschen och vi andra gick och la oss.

Jag vaknade sen vid 3 och bestämde mig direkt för att gå och duscha. Jag satte mig sakta upp.
-Är du vaken? mumlade Justin tyst.
-Ja, är det okej om jag går och duschar?
-Mmm, du får låna kläder från nån om du vill.
-Okej, tack så mycket.
Han måste ha somnat om för han svarade inte.

Jag plockade ihop mina grejer sedan gick jag ner till köket. Där satt Chaz och Christian och åt glass. Hahah typiskt dom.
-Godmorgon. log Chris.
-Haha snarare goddag. flinade Chaz.
-Hahah ja eller hur, när vaknade ni?
-Alldelens nyss. svarade Chaz.
-Jag ska gå och duscha nu, vi borde väl fixa lite mat sen när dom andra vaknar?
-Ja, VI RINGER EFTER PIZZA! utbrast Chaz och Christian nickade febrilt.

Jag bara skakade på huvudet för jag förstod att det inte var lönt att säga emot. Sedan gick jag till badrummet och klädde av mig. När vattenstrålarna träffade mig piggnade jag genast till. När jag duschat klart och torkat mig klädde jag på mig mjukisbyxor och en hoodie jag lånat av Justin.

När jag kom ut till köket igen så satt alla kring bordet.
-Godmorgon! log jag mot dom.
-Godmorgon shawty. log Justin.
-NU SKA VI ÄTA PIZZA!!!! skrek Chaz och jag hoppade till.
-Ta det lugnt. suckade Caitlin.

Vi beställde Chaz himla pizza och under tiden vi åt så började vi prata om det där förfallna huset jag och Justin var i för några dagar sedan. Vi bestämde oss för att vi skulle sova där.
-Asså jag vet inte om jag vågar sova där. mumlade Caitlin.
-Men jag lovar, det är inte läskigt. försäkrade jag.

Hon tittade frågande på Justin och han skakade på huvudet.
-Det är inte läskigt, vad skulle kunna hända liksom? sa han.
-Jag vet inte, det kommer zombiesar och äter upp oss till exempel?
-Jo tjena.. Va inte så fjollig hela tiden. suckade Christian uppgivet och låtsades se helt förtvivlad ut men det gick inte så bra.
Vi började skratta och tillsist drog Caitlin lite på munnen också.

-Men i såna fall vill jag typ hem och duscha å så innan. sa Caitlin.
-Ja, vi alla får väl åka hem och så får vi packa med oss det vi vill ha. sa jag.
-Ja det blir bra. log Ryan.
-Vi kan väl typ äta på någon resturang ikväll? föreslog Chaz.
-Du och din mat! flinade Justin.
Chaz grimaserade och vi började skratta.

-Det är bra att du äter, du behöver det. skrattade jag.
-Så du tycker jag är klen? Va? Gör du det? Din lilla fis? Ska vi se vem det är som är klen? Huh?! muttrade han och boxade till mig på armen.
-Kvinnomisshandel! skrattade jag och alla andra började också skratta.
-Ska vi städa undan nu så vi kan åka hem? sa jag.
-Ja, har alla ätit klart? frågade Justin och reste sig upp. Alla nickade och vi dukade av bordet. När vi var klara skjutsade Ryan hem oss.

koooommenteeeeeerra:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit bra! Fortsätt så:Dhaha as najjsigt inlägg;D

2011-08-05 @ 21:49:14
Postat av: Ida - Usa 12/13

Yyyeeeeaaaahhhhaaaawww :-D:-D<3

meeeer jag villl ha ut mitt inlägg ;-)

2011-08-06 @ 21:26:18
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar din novell såhäääääääääääääääääääär mycket :) kram

2011-08-07 @ 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0