Never say never - kapitel 85

Efter att vi hämtat upp dom och handlat lite godis, dricka och chips åkte vi mot det där himla huset. Vad vi kunde se så följde inga paparazzisar efter oss så förhoppningsvis skulle vi få vara själva.

När vi var framme letade vi fram bra ställen att sova på. Jag och Justin skulle sova i ett litet rum, Ryan och Caitlin, som verkade ha något på G, låg i ett lite större rum och Chaz och Christian låg så nära dörren som möjligt så dom skulle kunna fly när dom blev rädda. Hahah. Men innan vi bäddade ut där vi skulle sova så satte vi oss allihopa inne i vad som skulle likna ett kök. Ryan började berätta massa skräckhistorier och jag blev verkligen jätte rädd.

När vi sedan skrämt upp varandra tillräckligt och ätit upp allt vi haft med oss så bestämde vi oss för att sova. Jag och Justin la oss ner och försökte sova men det gick verkligen inte att sova när jag var så rädd.

Jag pussade Justin på pannan och viskade

- Är du vaken?
- Nästan. mumlade han.
- Okej, svarade jag och pussade han lätt på munnen och då kände jag en hand på min rumpa.
- Kom hit. sa han med hes röst.

Han kysste mig försiktigt och jag besvarade den. Sen drog jag bort mitt ansikte och bara låg och kollade in i hans ögon. Tillslut kunde Justin inte hålla sig mer så han började kyssa mig igen. Men sen slutade han och satte oss båda upp, han tog sina händer runt min midja och lyfte upp mig. Sedan snurrade han runt mig och jag börjad skrika. Då kom Christian och Chaz inspringande i rummet.

- Vafan håller ni på med?!
- Haha fråga Justin. fnissade jag.
- Justin va göru me Alize?!
- Snurrar henne ser ni väl. flinade han.
- Jaha vi trodde de typ va en mördare som mördade er. sa Chaz.
- Nejdå gå och sov nu.
- Godnatt syns imorgon.
- Godnatt.

- Kom hit. mumlade jag.

Han tog några steg mot mig och tog tag om min nacke och började kyssa mig bakom örat och kysste mig framåt munnen där han stannade och hela jag ryste. Jag kysste han tillbaka och de blev mer och mer passionerat. Jag puttade ner han på madrasserna och la mig över han. Jag fortsatte kyssa han sen så drog Justin av min tröja.

- Justin vi kan ju inte göra det här dom kan ju faktiskt höra!
- Men äsch vi får vara lite tysta bara. flinade han
- Okejdå.

Jag kysste han på hans mage och gick ner mot hans kalsongkant. Jag drog av hans kalsonger och sen flyttade jag mitt huvud till hans igen. Han drog av mina trosor och satte sen på sig en kondom. Han snurrade på oss så att jag hamnade underst och sen tryckte han sig försiktigt in i mig. Han red mig försiktigt och sen kom vi båda nästan samtidig, han rullade av mig och flämtade. Båda var helt svettiga och vi låg och kollade in i varandras ögon.

- De där va fantastigt! Hoppas bara ingen hörde oss
- Håller med! Jaa, då skulle de bli liite pinsamt. fnissade jag.
- Haha kan man lugnt säga.
- Nu borde vi nog sova.
- Bra idé. flinade han och kysste mig på kinden.
- Godnatt shawty.
- Godnatt Bieber.

Vi vaknade nästa morgon av att Chaz och Ryan hoppade på oss.
-Ooooohhhh, yuuuuuk! fyfan!!! flyyyyyyyyy Ryan flyyyy!!!!! Du vill inte veta vad dom har gjort inatt!! skrek han galet och sprang ut ur rummet.
Ryan kollade konstigt på oss och följde efter Chaz.
-Vafan snackar du om? hörde jag Ryan fråga Chaz.
-Vad händer? ropade Caitlin och Christian som kom inrusande till dom och alla pratade i mun på varandra.

-Usssch!!!! Jag såg fan kondomen! utbrast sen Chaz förtvivlat.
Jag tittade nervöst på Justin och han sjönk ner under täcket. Fan, tänkte jag.
-Den låg bredvid Justins madrass!! Åh fyfan!!! lipade Chaz.
Jag hörde Caitlin, Ryan och Christian skratta. Jag satte mig upp och tittade bredvid han, och självklart låg kondomen där...
-Ofta dom va så seriösa? hörde jag Caitlin säga.
-Tydligen. mumlade Ryan.
-Visste ingen att dom brukade hålla på? frågade Christian och jag såg framför mig hur han flinade.
-Neeeej. sa dom i mun på varandra.

Jag tittade skamset på Justin och han flinade gulligt.
-Hahah de är ju ingen kattastrof direkt. fnissade han.
-Ne men de är ju för fan pinsamt. flinade jag.
-Hahah dom är ju våra kompisar, så farligt är det ju inte. log han.
-Haha vågar vi gå till dom nu eller?
-Vi kan ju alltid prova. flinade han och reste sig upp.

Tack ida för hjälpen med the biebergasm;) fem kommentarer för nästa kapitel!

Kommentarer
Postat av: Melina

Hahaha, grymt bra :)

2011-08-09 @ 09:36:01
Postat av: Ida - Usa 12/13

Yyeeyyy, du vet vars du har mig nästa gång ;) btw, de va så lite så;)<3

2011-08-09 @ 12:37:53
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Anonym

grym!

2011-08-11 @ 20:44:55
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment



2011-08-11 @ 21:28:24
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit bra!! Mer

2011-08-11 @ 21:28:33
URL: http://emmapeaece.blogg.se/
Postat av: Filippa

Fin blogg! :)

2011-08-11 @ 21:53:21
URL: http://filippalinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0