Never say never - kapitel 94

-Hur känns det att åka på turné då? frågade Caitlin medans vi åt glassen.
-Det känns grymt kul, jag saknar verkligen alla mina fans och hela mitt crew. Men jag kommer inte klara mig utan er! sa han sorgset.

­-Vi kommer inte klara oss utan dig heller. mumlade vi alla i munnen på varandra.
-Men ni har i alla fall varandra!
-Ja i och för sig. nickade Ryan.
-Men ändå! suckade jag.
-Det är inte samma sak utan dig. mumlade Chaz.
-Aww guys, det är inte direkt så att jag ska ut i krig. Vi klarar oss!

En timma senare lämnade vi cafét och vi kramade alla hejdå.
-Vi syns nästa helg då, ha det bra. sa Ryan när han kramade mig.
-Ja, detsamma. Hejdå!

Jag och Justin började gå hemmåt.

Morgonen efter vaknade jag redan klockan 6 av mitt jobbiga alarm. Jag skulle fixa det sista för att sedan vara på flygplatsen klockan 8. Medans jag pressade igen resväskan kom pappa in på mitt rum.
-Godmorgon, är du redo att åka snart?
-Jaa. Justin kommer och hämtar upp mig om en tio minuter.
-Justin ringde faktiskt nyss mig och sa att jag skulle skjutsa dig istället.
-Jaha okej.
-Nu tar du det lugnt där borta, va försiktig.
-Jaaaaaa pappa. suckade jag och satte mig på resväskan och drog i dragkedjan allt jag kunde.
-Haha förlåt men jag är så rädd om dig.
-Det är ju lugnt, Kenny ska med.
-Kenny?
-Hans livvakt!
-Jaha. Ja det lät väl lite bättre då. nickade pappa.
-Nu måste jag fortsätta, vi åker om fem minuter!
-Vill du ha hjälp med något?
-Ja, stäng den här förbannade väskan!!!
-Lugn. flinade han och drog igen den hur lätt som helst. Han bar ner den till bilen och jag hörde hur han stängde bakluckan.

Jag blev helt plötsligt jätte pirrig och kunde inte låta bli att hoppa runt i mitt rum. Jag och Justin skulle åka iväg helt själva!! Ja iof skulle ju Kenny med men han är ju aldrig direkt ivägen. Simon kom in på mitt rum och tittade konstigt på mig och jag slutade redan hoppa.
-Vafan? mumlade han. När åker du?
-Jag åker NUUU! Asså fattar du, jag och Justin ska åka bort ensamma!
-Andvänd kondom. sa han och skakade på huvudet.
Jag suckade och föste ut honom från mitt rum.

När vi sedan var framme på flygplatsen såg jag hur Justin stod och väntade på mig. Jag sa hejdå till pappa och gick fram till Justin.
-Hej shawty, är du redo att åka?
-Yes sir. sa jag uppspelt.
-Haha då kör vi! log han stort.

När vi äntligen gått igenom alla säkerhetskontroller och Justin uppmanat all personal att inte berätta vars vi skulle kom vi äntligen på planet. Som tur var var det inte så mycket fans där heller så vi kom lätt fram.

Vi letade våran plats och satte oss ner. Vi pratade bara med varadra och lyssnade ingenting på flygvärdinnorna som gick igenom all säkerhetsgrejs.
-Snälla Justin kan du inte berätta vars vi ska?! frågade jag desperat.
Han flinade retsamt.
-Det där är bara taskigt...
-Haha förlåt men vi är snart framme, håll ut.
-Du tror jag kommer fatta vars vi är när vi kommer dit eller?
-Jag hoppas du kan läsa.
Jag grimaserade mot honom och han började skratta.

Några timmar senare väckte en flygvärdinna mig och Justin. Jag lyfte trött huvudet från hans axel.
-Ni måste ta på er säkerhetsbältet för snart landar vi i Malibu.
-MALIBU?! WHAT THE FUCK?! utbrast jag och blev genast vaken. Flygvärdinnan ryckte till och kollade konstigt på mig. Sedan gick hon vidare till dom framför oss.
-Jaha.. det där blev ju inte som jag tänkt. mumlade Justin.
-Malibu?! Jag har alltid velat åka till Malibu, JUSTIN DU ÄR BÄST!!
-Haha lugn. flinade han.

Jag gjorde som han sa och lugnade ner mig. Jag spände fast mig och gjorde mig redo för att landa i Malibu. Den här veckan kommer bli underbar!

Blev ett kort kapitel nu men jag har egentligen inte tid. släkten firade mig ikväll och nu måste jag göra massa läxor men om ni kommenterar mycket kommer det ett längre imorgon!

Kommentarer
Postat av: Melina

Awesome! :D

2011-08-29 @ 22:26:13
Postat av: Linda

Bra :D

2011-08-30 @ 08:12:00
Postat av: Mizz Z

MER!!

2011-08-30 @ 12:17:07
URL: http://smartiez.webblogg.se/
Postat av: Lollo

Mer mer mer :D ;D

2011-08-30 @ 16:56:23
Postat av: Ida - USA 12/13

It's AW€$°M€¡¡¡¡¡¡¡:D:D<3

2011-08-30 @ 21:01:52
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0