Never say never - kapitel 80

Tay drog igång musiken och alla började dansa igen.
-Vad gullig du är. log jag när Justin kom fram till mig.
-Uh-oh. sa Justin och tittade oroligt bakom mig.
-Vadå?

-Selena.. hon är as packad. muttrade han.
-Vafan. sa jag och tog tag i Justins hand.
Jag drog med mig honom ut till Selena som stod vid en buske och vinglade.
-Fan va du skämmer ut dig Selena. mumlade Justin. Jag tryckte hårdare i hans hand
-Skärp dig. väste jag till Justin.

-Hur går det Selena? frågade jag och släppte Justins hand.
-Nemen heej! är det ni. Vad gulliga ni är! sluddrade hon
-Eh Selena vill du följa med in kanske. sa Justin och tog ett stadigt tag om hennes arm och började dra in henne. Alla stirrade och jag suckade tungt.
-Vad ska vi göra? fnissade hon när vi var på väg upp för trappen.
-Du ska få vila lite. sa Justin och öppnade dörren till gästrummet.
-Jag behöver väl inte vila. fnös hon.
-Jo det gör du, du är as full Selena.. sa jag och styrde in henne i rummet.

Justin drog undan täcket och sedan tvingade vi ner hon i sängen. Jag gick och hämtade en hink och ett glas vatten och på vägen upp igen så mötte jag Scooter.
-Är allt okej Alize? frågade han.
-Jo, eller, med mig, men Selena är skit full...
-Ajdå, fixar ni det själv eller?
-Ja, hon sover säkert redan.
-Haha okej, säg till om det är något.
-Jajamen, tack. log jag.
-Nemas problemas. flinade han.

Jag skyndade mig upp igen och när jag öppnade dörren satt Justin lutad över Selena. Mitt hjärta stannade för en sekund men sen såg jag att han bara baddade hennes ansikte.
-Jag har vatten och en hink här.
-Ställ det vid sängen. log han tacksamt mot mig.

Selena hade redan somnat så vi gick tyst ut och stängde dörren efter oss.
-Jag trodde verkligen inte att hon var någon sån... sa jag medans det fortfarande inte lät så mycket. Ju längre ner för trappen vi kom desto högre blev musiken.
-Inte jag heller, har inte ens sett henne dricka tidigare.
-Tror du det har hänt henne något?
-Ingen aning, det får vi se imorgon när hon är lite klarare.
-Usch, vill inte ens tänka på hur bakis hon kommer vara imorgon. skrattade han.

-Let's get this party started. skrek jag när vi kommit ner och började dansa. Justin hakade på och vi dansade runt bland allihopa. Tillsist fick jag så sjukt ont i fötterna så jag blev tvungen att sätta mig ner. Jag gick ut på gården där det var lite lugnare. Jag såg Caitlin sitta själv lite längre bort så jag gick fram till henne.

-Hej snygging. Hur är läget? sa jag och satte mig ner så jag kunde dra av mig skorna.
-Inte så bra.. snyftade hon tyst.
-Honey, vad har hänt?!
-Du vet Sam som jag har varit tillsammans med ett tag?
-Ja, vad är det med han?
-Han.. han har gjort slut.
-Oh noo!! Lilla vän.. Vad hände?
-Han sa att han hade träffat någon annan.
-Fyfan, aja, his lost i alla fall..
-Hahah. snyftade hon och torkade tårarna.

-Vet du vad du skulle behöva just nu?
-Vadå? frågade hon.
-Vänta, vars är din mobil?
-I väskan inne i hallen.
-Bra, i såna fall ska du ställa dig upp.

Hon tittade frågande på mig men reste sig upp.
-Kom här. sa jag och drog henne mot poolen.
-Vars ska vi?
-Det får du se. flinade jag och puttade i henne då hon minst anade det.
-Neeeeeeej. skrek hon innan hon åkte under vattenytan.
-Jooooo. skrek jag och så hoppade jag också i.

-Hahha vad håller du på med? skrattade hon.
-Muntrar upp dig. log jag och hon blev genast ledsen då jag påminnde henne.
-Hahahhah du ska se ditt smink Catie! skrattade jag.
-Hahha men ditt då?! Du ska bara veta hur det ser ut. skrattade hon tillbaka.

-Här har ni det trevligt. skrattade Justin från poolkanten. Är det okej om man joinar?
-Sure, go ahead. flinade jag och han hoppade i så det skvätte över hela Atlanta.

Imorgon kommer min bästavän från gällivare och då kan uppdateringen bli lite sämre, har dock 3 färdiga kapitel men ska försöka skriva ändå :) fortsätt kommentera som ni gör, ni är bäst! :D

Kommentarer
Postat av: Ida - Usa 12/13

DU FÅR FAKTISKT SKRIVA ÄVEN FAST JAG ÄR DÄR :D:D:D:D:D<3

2011-07-31 @ 22:20:15
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag håller med inte för att verka dum eller så men skriv när du har tid för det är verkligen jätte bra =)

2011-07-31 @ 22:35:34
Postat av: Anonym

skitbra!

2011-08-01 @ 21:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0