svar på tal

Förlåt, jag gillar inte att kommentera sånt här men jag tycker att du har dålig uppdatering. Det är därför jag inte kommenterar. Jag kommenterar till dom som har bra uppdatering för få tycker jag att de är värda det. Förlåt men det är så det är.
Annars är novellen jätte bra :)

för det första, tack :) Och tack för kommentaren. Men nu är det såhär att när ni inte kommenterar blir inte jag heller sugen på att uppdatera. Så om ni kommenterar mycket så lovar jag att uppdateringen kommer att bli bäst för jag har flera kapitel klara men väntar på att ni ska kommentera. Skulle kunna uppdatera flera kapitel per dag men eftersom att ni knappt kommenterar så känns det så onödigt för jag vet aldrig vad ni tycker om dom. Så om ni kommenterar bättre lovar jag att uppdateringen kommer bli jätte bra! Och tack till alla som läser, ni är bäst! :D<3

Kommentarer
Postat av: Melina

Då ska jag väl kommentera oftare då ;)

2011-07-25 @ 17:36:47
Postat av: Anonym

Kan du lägga ut ett inlägg?:D

2011-07-25 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0