depp

förlåt för så kass uppdatering. Verkligen! Vi måste skärpa oss. Men just nu orkar jag inte skriva något för jag är så himla depp att jag inte kunde fara till Danmark och se Justin. Och det blir inte bättre av att man går och ältar det hela tiden. Aja.. han kommer ju till Sverige någon gång får man ju hoppas. (kommentera gärna lite depplåtar som jag kan sitta och cutta mig till :)) haha.

Försöker muntra upp mig med lite funny facts men det funkar inte så bra ;)


♥While filming the 'One Less Lonely Girl' music video, the puppy in the video peed on Justin.
♥Justin once kissed a poster of himself and said Yup, I'm a great kisser.
♥Justin didn't want to wash his face after Rihanna kissed him
♥He thought it was really cool to see himself in 3D in his new movie
♥One time Ryan & Chaz hide justin's passport so he couldn't leave Canada
♥Justin got a sticker on his laptop that says: "You look better naked" hahaha!
♥So many albums that the jonas brothers sold out in a year did justin sell out in one week
♥Justin named his car to Lisa.
♥Justin calls his mum "Sexy" or "Patricia" when he tries to get her attention.
♥Justin tycker att det är konstigt att tjejer blöder en gång i månaden utan att dö.
♥Justin har ramlat av sin segway ett antal gånger.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0