Never say never - kapitel 82

-Så har ni det skoj eller? frågade jag och tittade på Ryan.
-Den här festen äger! flinade han och C:ena nickade glatt.
-Hahah så bra.
Plötsligt hörde vi ett hjärtskärande skrik som kom utifrån.
-Justins fans har hittat hit... suckade Chaz.
Då hörde vi hur någon började skrika på hjälp.
Jag sprang ut så snabbt jag bara kunde för att se vad som hänt och då såg jag....

En tjej stå och peka på väggen samtidigt som hon hyperventilerade. Det var en stor folksamling framför henne och jag trängde mig fram så jag såg ordentligt. När jag bara såg att det var en spindel suckade jag och skakade på huvudet.
-Det är ingen fara! ropade jag mot alla som oroligt tittade på. Det är bara en spindel... fortsatte jag.

-Herregud skärp dig. muttrade jag när jag kom fram till henne. Jag har ingen aning om vem hon var, säkert någon av Justins gamla kompisar. När jag kom närmare såg jag att det kanske inte var en så jätte trevlig spindel direkt, den var grymt stor och jag förstod att det var en fågelspindel.

Justin kom fram till mig och jag visade honom spindeln.
-haha det förvånar mig nästan inte att hon skrek. flinade han.
-Asså vad ska vi göra, är inte dom där typ farliga?
-Jag vet inte, vi kan ju prova ringa nå sånt här djurskyddsgrejs eller nåt.
-För såna här ska ju inte vara inne på kvarteren direkt.
-Ne, dom borde ju kunna komma hit och flytta på den eller nåt.
-Ja precis. Men där går ju Scooter, kan du inte fråga honom då?

-Scooooooooooter! ropade han och han kom gående med oss.
-Hur går det med Selena? frågade han.
-Det går bra. log jag.
-Men inte med den här grejen.. sa Justin.
-Åh fyfan, usch. Såna ska ju inte vara bland husen.
-Vad gör vi åt det? frågade jag.
-Vi ringer till djurskyddet så får dom komma och flytta på den.

-Men kan inte bara vi göra det? sa Justin.
-Ne, dom där är ju farliga.. sa han och fipplade med sin iphone.
-Jaha, då måste vi ju leta reda på numret. sa Justin och började gå mot dörren.
-Vänta, jag har numret här. Jag går till bilen och ringer, håll koll på spindeln.
-Okej, skynda dig, och säg att dom ska skynda sig hit också! Annars får du köra den där ''han är justin bieber'' taktiken. flinade han.
-Haha jävla diva. skrattade jag.
-Hahaha.

Sean Kingston och hans flickvän kom gående mot oss.
-Nu hade vi tänkt börja dra mig hemåt, tack för en skitbra kväll, vi lär väl träffas snart igen. Hejdå.
-Tack själv! Hejdå brorsan, ha det bra.
-Detsamma. sa han och dom vinkade medans dom gick in.

-Satan vilken snygg tjej han hade. flinade jag.
-Men inte lika snygg som min. log han och kysste mig.
-Tsss!
-Oj Scooter kommer, är spindeln kvar? frågade Justin och vände sig mot väggen för att försäkra sig om att den inte försvunnit.

-Nån gubbe kommer hit så fort som möjligt, vi ska hålla ögon på den tills han är här. förklarade han.
-Okej, men dom flesta börjar åka hem nu, är det okej om jag går och är lite social istället för att vakta en spindel? frågade han och blinkade med ena ögat.
-Haha inga problem. log jag.
-Alize följ med du också. sa han bestämt och log.
-Jaha okej, tack.

Jag gick in i huset igen och då började jag dansa med Ryan. Musiken var nu mycket lugnare och inte lika hög.
-Ursäkta om jag stör men jag skulle vilja dansa med min fina flickvän. log Justin och drog bort Ryan.
-Dude, va gör du? vi dansa ju, hon är min nu! flinade han.

Jag började dansa med Justin istället och Caitlin kom och dansade med Ryan. Efter två låtar märkte jag att nästan alla gäster var borta och att Scooter stod och pratade med.. Usher?!
-Gosh! Där är ju Usher!! utbrast jag.
-Yepp, vill du gå dit?
-Nemen.. JAA SJÄLVKLART! sa jag och jag trodde mitt hjärta skulle hoppa ut ur bröstet. Nog för att jag träffat honom förut men ändå!

Hashah vettefan om fågelspindlar är farliga men nu låtsas vi att dom är det ;]

Kommentarer
Postat av: Ida - Usa 12/13

Assssssssmmm :-D:-D<3

2011-08-03 @ 18:30:20
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjuktbra! mer!!!!

2011-08-03 @ 18:46:17
Postat av: Mizz Z

Mer!! Hade glömt var din blogg hette, så kunde inte gå in på den på semstern. Men är man hemma och har läst ikapp kapitelna. MER SÄGER JAG BARA :D

2011-08-05 @ 17:36:50
URL: http://smartiez.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0