Never say never - kapitel 88

-Äsch, han skulle nog inte tro det, han vet att du älskar honom och han älskar dig. log hon.
-Aww, syns det? log jag stort.
-Det syns enormt mycket.
-Haha pinsamt.
-Nejdå, men du? lova mig en sak! sa hon hotfullt.
-Vadå? frågade jag och ryggade tillbaka.

-Att jag får vara din brudtärna på erat bröllop.
-Hahah självklart! Tror du verkligen att jag typ skulle ha Ryan som min brudtärna eller? skrattade jag.
-Man vet ju aldrig, det är ju dig vi snackar om. flinade hon.

Jag skrattade och boxade till henne på armen och hon började också skratta.
-Tror du verkligen att vi kommer gifta oss? frågade jag när jag tänkt efter på vad hon sagt.
-Jag hoppas det i alla fall, för ni passar så bra ihop och Justin är verkligen lycklig tillsammans med dig.
-Aww. log jag stort.

Justins perspektiv
-Justin kommer du ner en stund? ropade mamma från köket.
-Jaha. suckade jag och stängde av datorn.

När jag kom ner såg jag mamma, Kenny och Scooter sitta runt köksbordet.
-Tjena. log jag mot Kenny och Scooter som jag inte visste var här.
-Vi måste prata om din turné Justin. sa Scooter.
-Okej..?
-Det är ju bara tre veckor kvar nu. fortsatte han.
-Ja juste, det är en sak jag viljat fråga ganska länge nu, det finns ingen möjlighet att skjuta upp den?
-Va?! utbrast mamma och alla tittade frågande på mig.
-Nej, biljetterna har redan släppts och allt är klart. sa Scooter.
-Okej..
-Varför skulle vi skjuta upp den? frågade Kenny.
-Det har bara varit så skönt att vara ledig ett tag. mumlade jag.
-Vadå vill du lägga av med det här eller? frågade Scooter och jag hörde att han var irriterad.
-Nejnej, absolut inte!
-Bra. sa han och dom andra nickade instämmande.

-Skulle inte Alize kunna följa med då? föreslog mamma.
-Va? sa jag chockat.
-Jag antar att det är hon du inte vill lämna, plus att jag verkligen gillar henne hon är ytterligare en grej som håller kvar dig på jorden.
-Åh ibland hatar jag att du är så smart... Men de var en jävla bra idé!!
-Vårda språket! väste mamma.
-Hahah, vi får se men troligtvis inte hela turnén i såna fall. log Scooter. Det beror på vad Kenny tycker också, tvivlar på att han orkar hålla reda på två galningar som du och Alize. flinade han.
-Hahah det ska jag nog klara. flinade Kenny tillbaka.

När vi pratat klart så gick jag upp på mitt rum. FANFANFAN var det ända jag kunde tänka. Jag vill inte skiljas från Alize och alla dom andra. Speciellt inte nu när allt är så perfekt. Jag startade datorn igen och loggade in på twitter. Jag skrev ''im glad im soon on tour with you guys again but i'll miss my family and friends a lot..'' #mixedfeelings

Sedan retweetade jag och följde några fans. Tänk att en sån litet sak kan förändra deras liv. Jag bestämde mig för att ta en dusch för att lugna ner mig. När jag var klar la jag mig i sängen och startade tven. Jag låg och tittade på MTV och försökte att inte tänka men det gick inte. När klockan var efter 11 ringde jag Alize. Hon borde ju verkligen ha kommit hem nu. Först tänkte jag fråga om hon ville följa med på turnén men jag kom på att Scooter måste bekräfta att det går först..

Alizes perspektiv
När jag och Caitlin kom hem från bion hällde jag ut det jag köpt på sängen och hängde upp det i garderoben. Sminket proppade jag in i mitt badrumsskåp. Jag gick ner i köket och gjorde en macka, sedan tog jag på mig min pyjamas och just då jag skulle starta tven ringde min mobil. Jag tittade på skärmen och såg att det var Justin.
-Hej älskling. svaraden jag.
-Hej finis.

Om jag inte hört att han inte var glad hade jag skrattat åt hans ordval. Men nu hörde jag att något var fel och jag blev genast orolig.
-Vad har hänt?
-Varför tror du att det har hänt något?
-Jag hör det på dig Justin, de är lika bra att berätta allt.
-Jag ska på turné..
-Men det är väl jätte roligt!
-Hela sommaren..
-Du pratar ju om hur mycket du saknar dina fans hela tiden! Då får du ju spendera mycket tid med dom.
-Ja, men nu kommer jag sakna dig mer än allt jag någonsin saknat!
-Aww, men vi kommer ju träffas ändå, jag kan komma och hälsa på dig flera gånger, och så kan vi prata på skype varje dag!

-Men det blir inte samma sak..
-Ryck upp dig, vi ska inte låta din dumma turné förstöra det mellan oss. sa jag och började bli orolig att han kanske hade rätt.
-Vi måste klara det! För jag skulle inte överleva utan dig..
-Aww, jag klarar mig inte utan dig heller bieber.
-Jag älskar dig!
-Jag älskar dig med!
-Juste, imorgon kan inte jag skjutsa dig till skolan för jag ska på nå möte.
-Jaha okej, så du kommer inte till skolan heller?
-Ne, eller jag antar att jag inte kommer.
-Okej, men då syns vi på onsdag då.
-Ja, hejdå gumman.
-Hejdå, lycka till på mötet!
-Tack! sa han och lät nu gladare än vad han gjorde i början av samtalet.

Jag la på och kollade på klockan. Halv 12. Jag gick på toa först och sedan tvättade jag bort sminket och borstade tänderna. Just då jag höll på somna kom pappa in i mitt rum.
-Godnatt gumman. viskade han och kysste mig i pannan.
-Godnatt, älskar dig.
-Älskar dig med.
Han stängde dörren och jag somnade snabbt efter det.

Taaaack för kommentarerna, nu har ni visat vad ni går för! :D fem kommentarer för nästa kapitel!

Kommentarer
Postat av: Ida - Usa 12/13

Meeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrraaaaaaaaaaa:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D<3

2011-08-16 @ 00:55:53
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Mizz Z

MER!!!!!!!!!!!!!! MER, MER, MER, MER, MER

2011-08-16 @ 10:18:32
URL: http://smartiez.webblogg.se/
Postat av: Melina

Skitbra :DDDDD

2011-08-16 @ 11:26:36
Postat av: Anonym

Merrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-16 @ 12:05:21
Postat av: emma

GÖTT meer!! :D

2011-08-16 @ 13:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0