Never say never - kapitel 92

När jag packat klart det mesta la jag mig i sängen igen och insåg att jag inte var riktigt frisk än. Jag måste ha somnat för jag vaknade av att någon strök mig över kinden.

-Hej Justin. mumlade jag, utan att ha öppnat ögonen.
-Hur visste du att det var jag?
-Haha, jag känner dig för väl.
-Hur mår du?
-Jag trodde jag var frisk så jag började packa och massa men sen insåg jag att jag fortfarande var sjuk.
-Ajdå, men du mår i alla fall bättre?
-Ja. nickade jag och satte mig upp.

-Justin kan du snälla säga vars vi ska annars kommer jag bli galen! utbrast jag efter en stunds tystnad.
-Haha, vi ska till ett ställe... flinade han.
Jag suckade och förstod att det inte var värt att tjata.
-Haha förlåt men det blir inte lika roligt om du får veta.
-Jooooooo!
Han flinade bara och kysste mig.

-Jag antar att du inte tänker säga något så ska vi sätta på en film eller?
-Jaa, om du inte vill sova alltså.
-Vad är klockan? frågade jag.
-Halv åtta.
-Oj, jag borde kanske äta middag då.
-Ska jag fixa något åt dig? frågade han gulligt.
-Äsch, skit i det, jag är inte ens hungrig.
-Haha okej, får jag välja film?!
-Ja, om du väljer någon bra. flinade jag.

Han gick bort till min bokhylla och började leta bland alla filmer jag har.
-Är a walk to remember bra? frågade han efter ett tag.
-Jaaa! Den är så sorglig.
-I såna fall kommer jag börja gråta..
-Awww!

Han startade filmen och vi kröp ner under täcket. Jag la mig på Justins bröst och han började greja med mitt hår. När filmen var slut grät både jag och Justin.
-Den där filmen är så dum, dom förstör den bara! muttrade jag.
-Jaa. mumlade han.

-Vill du se en till film eller vill du att jag ska åka hem?
-Kan du inte stanna över natten?
-Jag vet inte.. vill verkligen din pappa det?
-Äsch, skitsamma.
-Ne men de är väl onödigt om vi gör något så du inte får fara på måndag?
-Ja det har du ju rätt i, men det är i alla fall värt att fråga. sa jag och reste mig upp. Jag gick först in i pappas sovrum men där var han inte så då sprang jag ner till vardagsrummet och där satt han.

-Pappa, du vet att jag älskar dig va? log jag stort.
-Vad vill du nu ha Alize?
-Varför tror du att jag vill ha något? frågade jag oskyldigt.
-Det märkst allt för tydligt.
-Bajs, jag måste träna på det där...
-Hahah, ne men vad var det du ville?
-Kan Justin snälla snälla snälla få sova här? Snälla söta rara pappa?!
-Lugn, du hade bara kunnat fråga normalt, det spelar ingen roll om du låter så där. flinade han.
-Men får han det?!
-Okejdå.
-Men inget sex hoppas jag?!
-Pappa! utbrast jag och gick i väg.
-Andväng kondom i såna fall! skrek han efter mig och jag törs lova att Justin hörde det eftersom han skrattade när jag kom in på mitt rum igen.

-Herrgud... mumlade jag och lutade mig mot dörren.
-Det låter som jag fick. flinade han.
-Jaa..
-Perfekt, ska vi se en till film då eller?
Jag nickade och han gick till bokhyllan igen jag följde efter honom och vi började leta runt efter en bra film.
-Har du sett den här? frågade han och höll upp en American Pie film.
-Hahah ne jag tror inte det.
-Ska vi se den? flinade han.
-Hahah sure.
-Kom här. sa han och tog tag i min hand för att dra mig närmare honom.

Han började kyssa mig i nacken och upp mot mina läppar.
-Justin snälla, inte nu, du kommer bara bli sjuk, det är inte värt det! Även fast jag vill det jätte mycket så är det inte värt. Du kommer bara bli sjuk när vi är borta då. sa jag desperat medans han fortsatte kyssa mig.
-Sluta vara så underbar så blir jag inte tvungen att göra om det. muttrade han.
-Hahah nu sätter vi på den här himla filmen. fnissade jag och slog den i huvudet på honom. Han lyfte upp mig och slängde mig i sängen sedan hoppade han på mig och började kittla mig. Jag skrattade hysteriskt och försökte verkligen komma bort men det var omöjligt.
-Du måste banta Justin! utbrast jag mellan skrattet.
-Jaså, senast jag var inne på twitter var det någon som sa att om hon skulle träffa mig skulle hon släpa mig i min penis till McDonalds och tvinga i mig 20 BigMac för att jag var så smal.

Det gjorde bara att jag skrattade ännu mer.
-Om du inte slutar nu kommer jag kissa på mig! skrek jag hysteriskt men han lyssade inte.
-Förlåt men nu måste jag sparka dig mellan bena!
Direkt jag sa det flög han av mig och flyttade så långt bort som möjligt från mig. Jag började skratta och skyndade in på toan så det inte skulle hända någon olycka. När jag kom ut igen hade Justin startat filmen och jag la mig snabbt ner bredvid honom.

-Din brorsa var nyss här, han trodde jag våldtog dig. flinade han.
-Hahah som att jag skulle skratta då.
-Han trodde du grät.
-Han har nog fel på sin hörsel. sa jag och Justin började skratta.

När vi sett klart filmen så bytte jag om till pyjamas och borstade tänderna sedan somnade jag i hans famn.

Nu kan uppdateringen bli lite sämre för jag vill njuta av dom sista dagarna av sommarlovet men jag ska försöka skriva ändå! 10 kommentarer för nästa kapitel!

Kommentarer
Postat av: Melina

Grymt bra! :)

2011-08-18 @ 14:46:20
Postat av: Smurfan

Ahahaha, jag älskar dina noveller. Denna delen var jätte rolig! Jag skrattade nästan ihjäl mig. Kramar Smurfan

2011-08-19 @ 13:34:34
Postat av: Mizz Z

Mer

2011-08-19 @ 14:45:29
URL: http://smartiez.webblogg.se/
Postat av: Moa

Det är ju as bra! =)

2011-08-21 @ 17:27:55
Postat av: Anonym

skriv meeeer!! :]<3

2011-08-23 @ 20:19:27
Postat av: Anonym

meeeeeeeeer!

2011-08-24 @ 15:40:33
Postat av: Moa

Mer

2011-08-24 @ 17:10:09
Postat av: Anonym

VARFÖR UPPDATERAR DU ALDRIG?!??!?!??!?!

2011-08-25 @ 22:07:32
Postat av: sara

Kommer det inget snart?!????!!!!!!???????

2011-08-26 @ 21:20:01
Postat av: Marielle

Meer!!! :)

2011-08-28 @ 08:55:12
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0