Never say never - kapitel 74

-Hej beautiful. sa han och kysste mig.
-Hej you. log jag.
-Fryser du inte? sa han och satte på mig hans grå mössa.
-Nejdå.


Vi gick sakta ner mot vattnet och började gå längst strandkanten.
-Blev det en lyckad födelsedag då? frågade jag.
-Den mest lyckade jag har haft, speciellt natten... flinade han.
-Hahah.
-Du ångrar väl ingenting? sa han sedan och såg seriös ut.
-Absolut inte, men jag trodde du hade tänkt vänta till efter du gift dig? fnissade jag.
-Jo, men huvudsaken är att man gör det med någon som man verkligen älskar.
-Awww. log jag stort.
-Awww. härmade han mig fjantigt.

-Vi kanske borde gå tillbaka nu? sa jag efter en stunds tystnad. Han nickade och vi vände oss om men innan vi började gå så kysste han mig, länge och passionerat.
-Hahah lugn, tänk på att du är Justin BIEBER, du kan inte hålla på sådär mitt på vägen. fnissade jag och han kysste mig på kinden.
-Äsch, skit i paparazzisarna!
-Tycker vi borde flytta till något land utan paparazzis i såna fall. fnissade jag.
-Bra idé. flinade han och tog min hand.

När vi kom tillbaka till huset så luktade det pizza.
-Fick Chaz som han ville ändå? flinade jag.
-Att säga emot en hungrig Chaz har aldrig varit någon bra idé!
-Hahaha.
-Det kan sluta riktigt illa.
-Så ni vågade inte ens prova?
-Aldrig i livet.
-Hahah.

-Skynda er nu! Pizzan kallnar! skrek Chaz desperat från köket.
-Haha vi kommer! skrattade jag.

När vi ätit klart och Chaz surat på oss för att vi låtit han äta så mycket så bestämde vi oss för att gå och bada. Så vi tog fram våra badkläder och handdukar och sedan sprang vi ner till stranden. Det var inga människor där vilket betyder att vi skulle slippa både fans och paparazzis!

Helt plötsligt försvann mina fötter från marken och jag fick panik.
-Släpp ner mig Justin!!! Sluta! Släpp mig!! Aaah. skrattade jag.
-Moahaha.
-Jag har mobilen i fickan, du får betala den när den förstörs!
-Ryan! Kom hit!
-Varför?
-Ta av henne mobilen.
-Mohahah. skrattade Ryan och hoppade på mig.

Sedan sprang Justin ut med mig i vattnet.
-Om du tappar mig dör du!
-Lugn, jag kommer inte tappa dig, jag kommer slänga dig. flinade han stort.
Alla andra stod på stranden och skrattade och Justin gick bara längre och längre ut med mig.
-Släpp ner miiiig!
-Okej, ditt val! flinade han busigt och släppt mig.
-Aaaaah! skrek jag när jag for ner under det kalla vattnet.
-Dumma bajspalt!! muttrade jag när jag kom upp igen. Du är döööööd! fortsatte jag och slängde mig mot honom men han hann springa iväg innan jag fick tag i honom.

-Hjälp mig då! skrek jag mot alla uppe på stranden.
-Kom! skrek Chris. Han, Ryan, Chaz och Caitlin sprang ut i vattnet och Justin vände snabbt om igen och sprang mot mig.
-Ta han då! skrek Ryan och jag hoppade på Justin och drog ner honom under vattnet.
-Moahaha. Nu är det allt min tur att skratta! skrek jag och hoppade sedan på Ryan också.
-Aaaah, det var ju kallt! skrek Ryan och tittade sedan på Justin. Dom nickade och sedan hoppade båda dom på mig.

Fem kommentarer så får ni nästa! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer:D

2011-07-18 @ 23:32:13
Postat av: Melina

Asbra! Längtar till nästa del! :D

2011-07-18 @ 23:48:36
Postat av: sara

Jättebra!!!

Det blir roligare att läsa om du skriver längre kapitel, bara ett tipps.

2011-07-19 @ 12:42:49
Postat av: Mizz Z

Mer :D

2011-07-19 @ 15:34:56
URL: http://smartiez.webblogg.se/
Postat av: Ebba

Asbra mer!

2011-07-20 @ 14:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0