Never say never - kapitel 75

-Ta han då! skrek Ryan och jag hoppade på Justin och drog ner honom under vattnet.
-Moahaha. Nu är det allt min tur att skratta! skrek jag och hoppade sedan på Ryan också.
-Aaaah, det var ju kallt! skrek Ryan och tittade sedan på Justin. Dom nickade och sedan hoppade båda dom på mig.


-Ska ni dränka mig eller?! skrattade jag när jag kom upp.
-Det hade vi väl inte direkt tänkt. flinade Ryan.
-Ne nu tycker jag det är C:enas tur! skrek Justin och vi hoppade på Chaz, Christian och Caitlin. Ett stor vattenkrig bröt ut och det var grymt skoj!
När alla var genomfrysta och stod och skakade plockade vi ihop våra grejer och gick tillbaka hem, eller hem och hem, till huset.

Vi fyllde upp jacuzzin och hoppade i. Det gjorde ont i hela kroppen för att det var så varmt. Vi satt där och snackade som vanligt om allt möjligt. Klockan närmade sig elva och alla var super trötta så vi bestämde oss för att gå och lägga oss.

Vi drog ner alla madrasser till vardagsrummet och satte igång en skräckfilm. Och det var nog den läskigaste skräckfilmen jag någonsin sett. Jag var skit rädd för clowner redan innan det och det blev bara värre under filmens gång. Alla satt och skrek som galningar och det slutade med att jag vände mig bort från tven och satt och tittade på alla andra istället. När Justin skrek så skrek jag också.

-Va skriker du för?! Du tittar ju inte ens på filmen! sa Chris skräckslaget.
Jag skrattade bara och sneglade sedan på tven igen men ångrade mig direkt. Vi skrek högt och Caitlin stängde av tven.
-Jag kommer inte kunna sova nu ju!! sa hon plågsamt.
-Varför stängde du av?! Den var ju inge läskig! sa Ryan och försökte se lugn ut men var helt likblek i ansiktet.
-Nu ser vi Yogi bear. stammade Justin och gick försiktigt och hämtade filmen.

Just som han skulle starta filmen hör vi ett öronbedövande skrik och någon ramlar ner för trappen.
-Neeeej! Rör mig inte! Låt mig vara! skrek en ljus röst.
-Stanna. mumlade en mycket mörk röst.
-Gör mig inte illa! sa den ljusa rösten igen.
-Om du bara gör som jag säger kommer inget hända.

Vi tittade på varandra och alla var sjukt rädda. Vi kröp närmare varandra och höll varandra i händerna. Ryan gick och hämtade ett vedträd redo att slå till den som kom in. Jag höll säkert på trycka sönder Justin och Chaz hand men dom höll inte direkt löst i min hand heller.

-Gå in i vardagsrummet sa jag! skrek den mörka rösten.

Vi tittade chockat på varandra och alla killarna gick och tog ett vedträd sedan ställde de sig vid dörröppningen. Jag och Caitlin satt och kramade om varandra och hoppades på det bästa.

Vi hörde steg som sakta närmade sig och killarna var beredda att hoppa på dom som kom in. Och just som Christian skulle slå till den större av dom så skrek en bekant röst ''ta det lugnt, det är bara jag och Kenny!''

Chaz tände lyset och vi såg att det var Ryan Good. och Kenny som stod där.
-JÄVLA IDIOTER! NI FATTAR INTE HUR JÄVLA RÄDD VI BLEV!! skrek Justin argt.
-Jag ser det... asgarvade Ryan G.
-NI ÄR DÖÖÖÖD! skrek jag och Caitlin och reste oss upp från golvet och sprang fram mot Ryan G.
-Uh-oh, Kenny, visa dina livvaktskills! skrattade Ryan G.

Vi brottade ner Ryan G och Kenny och Justin och Christian satte sig sedan på dom.
-Fyfan asså! Fatta hur rädda vi blev! muttrade Ryan.
-Hahah förlåt men vi var tvungna, ni skrek som nå jävla barnrumpor. skrattade Ryan G.
-Payback is a bitch Ryan, payback is a bitch! muttrade Justin och slog till Kenny.
-Nu era snorungar borde ni sova! sa Kenny.
-Du tror vi kan sova nu eller? mumlade jag.
-Haha tare lugnt, vi skyddar er. log Kenny.

Fem kommentarer så får ni nästa! :D

Kommentarer
Postat av: Melina

Asbra! Lite kul att dom skrämde dom :D

2011-07-21 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0