Never say never - kapitel 76

Vi brottade ner Ryan G och Kenny och Justin och Christian satte sig sedan på dom.
-Fyfan asså! Fatta hur rädda vi blev! muttrade Ryan.
-Hahah förlåt men vi var tvungna, ni skrek som nå jävla barnrumpor. skrattade Ryan G.
-Payback is a bitch Ryan, payback is a bitch! muttrade Justin och slog till Kenny.
-Nu era snorungar borde ni sova! sa Kenny.
-Du tror vi kan sova nu eller? mumlade jag.
-Haha tare lugnt, vi skyddar er. log Kenny.

Vi la oss på madrasserna och drog täckena över oss. Sedan somnade vi snabbt efter det. Ryan och Kenny väckte oss dagen efter och hjälpte oss att städa undan lite sedan åkte dom och köpte frukost åt oss.
-Tro inte att ni har åtgärdat erat lilla missöde igår bara för att ni är snälla nu. flinade Justin.
-Crap..
Vi började alla skratta.

-Det är en sak jag har tänkt på.. sa Chris.
-Vadå? sa Kenny.
-Vem ramlade ner för trappen igår?
-Hahaha, Ryan.
-Poor guy. skrattade Caitlin.

-Är ni redo att åka nu? frågade Kenny sedan.
-Jajamen. svarade vi och började klä på oss.
Sedan skjutsade han hem oss alla och jag slängde mig trött på sängen och kort därefter somnade jag.

Justins perspektiv
När jag kom hem satte jag mig i soffan efter att jag tagit en redbull. Jag zappade mellan kanalerna och stannade på MTV. Redbullen hjälpte och jag blev lite piggare.

Jag borde nog ha dom bästa vännerna någonsin! Inte nog med att Ryan, Chaz, Caitlin och Christian fixat världens bästa födelsedagsfest någonsin så är dom så grymt stöttande också. Dom ställer upp för mig så fort det är något och bryr sig inte om att jag är kändiskillen bieber. Precis likadant med Alize också, skulle inte kunna ha en bättre flickvän än henne. Hon gör mig verkligen lycklig, och andvänder inte mig för uppmärksamhet.

-Justin! ropade mamma och avbröt mina tankar.
-Ja? Vad är det?
-Kan du komma till köket?
-Vad har jag gjort nu då? suckade jag och reste mig upp.
-Hahah, ingenting. Ville bara höra hur du haft det.
-Jaha, haha.
-Hade du och Alize det trevligt?
-Öhm, jadå, huset var jättefint, båda husen var jättefina! Men det borde ha kostat hur mycket som helst?
-Äsch.
-Vem kom på det?
-Dina vänner kom med idén men vi vuxna har fixat det.
-Okej.

-Och juste, jag åker ju till Stratford på onsdag.
-Vad är det för dag idag då? frågade jag tankespritt.
-Haha söndag.
-NEJ, då är det ju skola imorgon!
-Jajamen, då får du se till att vara utvilad.
-Blablabla. nu går jag och duschar. Godnatt.
-Haha jag ropar när det är mat.
-Gör så. sa jag och klampade upp för trappen.

Jaha.. då känner man sig ju lagomt dissad... en kommentar?! är det bara en fin själ här som läser eller? ;) vad gör ni andra 40 läsare då? snälla kommentera det blir såååå mycket roligare att skriva då! ni får till och med kommentera att jag suger och är en kass bitch, bara ni kommenterar ;]

Kommentarer
Postat av: Melina

Förlåt, jag gillar inte att kommentera sånt här men jag tycker att du har dålig uppdatering. Det är därför jag inte kommenterar. Jag kommenterar till dom som har bra uppdatering för få tycker jag att de är värda det. Förlåt men det är så det är.

Annars är novellen jätte bra :)

2011-07-25 @ 00:01:48
Postat av: Anonym

Håller med, brukar inte kommentera så mke men läsa hellre:)

As bra fortsätt men oftare;)

2011-07-25 @ 12:16:06
Postat av: Ida - Usa 12/13

Du vet att jag har lite problem med att kommentera ;)

lilla fröken fräkenfräken ;)<3

2011-07-25 @ 12:42:48
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra men håller me

2011-07-27 @ 13:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0