Never say never - kapitel 79

-Så Caitlin, vad är det som är så viktigt?
-Inget. log hon stort.
-Caitlin...
-Hihih. fnissade hon oskyldigt.
-Kom nu din bajskorv.

Nu var det fredag och skolan hade just slutat. Jag och Justin gjorde oss redo för en fullspäckad kväll. Alla var taggade på att komma och jag var helt säker på att det skulle bli en fullständigt awesome fest.

-Vet din mamma om det här? frågade jag medans vi städade lite i hans hus.
-Ja självklart, jag menar, jag har ju bjudit Scooter, Kenny å Ryan och såna människor så det skulle nog vara lite svårt att dölja.
-Haha okej.

-Du jag har tänkt på en liten grej.. Visst är det okej att Selena kommer? Asså jag vet att det känns fel och allt sånt men det är liksom iiingenting mellan oss och bara för att vi kommer prata betyder det inte att vi kommer bli tillsammans, okej? sa han nervöst.
-Haha Justin ta det lugnt. Det är ingen fara, jag litar på dig.
-Braa, ah jag blir så glad när du säger så. log han skamset.

-Å jag som trodde hon var tillsammans med Taylor?
-Jo men det kan ju ta slut när som helst, när hon fått all uppmärksamhet hon vill ha kommer hon dumpa honom på en gång...
-Ooh, Justin goes bad. Du verkar inte direkt gilla henne?
-Jorå, hon kanske inte är någon favorit direkt..
-Hahah.
-Less talk and mer städa! flinade han och vi var snart klara.

Vi skrev upp en lapp överfull med grejer som vi skulle köpa och sedan åkte vi till en jätte stor affär och proppade vagen full med fest tillbehör. Vi träffade lite fans och till och med jag fick skriva några autografer.
-Wooowh im famous. flinade jag när vi satte oss i bilen.
-Hahah, söt du är.

När vi sedan kom hem till Justin satte vi genast igång och fixade huset. Vid 6 var vi klara och då ringde vi efter pizza. När vi ätit klart skyndade vi oss att göra oss klara eftersom att folket skulle komma vid halv 8. Vi hade just hällt upp dom sista chipsen när dom första kom. Det var såklart Ryan och Chaz.

-WOOOOOOW, VI VAR DOM FÖRSTA SOM KOM TILL JUSTIN BIEEEEBERS FEEEST!! skrek Chaz fjantigt.
-OMBOMBOMBOMB! Jag typ dör! Oh my fucking Bieber! skrek Ryan.
Sedan började dom gapskratta.
-Fyfan vad vi är roliga! utbrast Chaz stolt.

-Ni behöver hjälp. suckade Justin och kramade om dom.
-Doctor Bieber kanske kan hjälpa oss. log Ryan stort.
Jag bara stod och skrattade.
-Tjeeeenare snygging. sa Chaz och kysste mig på kinden.
-Du är min snygging. sa Ryan bestämt och kysste mig också på kinden.
-Eeh asså ursäkta mig men har ni glömt att hon är MIN? sa Justin divigt.
Vi började skratta och jag kysste Justin på kinden.

Det plingade på dörren och alla gamlingar kom in. Haha det vill säga, Kenny, Usher, Scooter, Ryan, Carin osv.
-Yoooooo guys! sa Justin och gjorde alla möjliga hanslag med dom.

Tay James startade musiken och festen var igång. Det droppade in folk hela kvällen och Justins hus blev fullproppat. När det var som mest folk på dansgolvet så gick Justin fram till Tay och tog micken. Musiken tystnade och alla blev stilla.
-Jag vill bara säga tack till alla er. Tack för att ni är så underbara. Tackför att ni stöttar mig i alla lägen. Utan er skulle jag aldrig överleva! Tacktacktack! log han stort.
-Awww. sa alla och applåderade.

Tay drog igång musiken och alla började dansa igen.
-Vad gullig du är. log jag när Justin kom fram till mig.
-Uh-oh. sa Justin och tittade oroligt bakom mig.
-Vadå?

Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Melina

Skit bra! :D

2011-07-30 @ 23:28:35
Postat av: Anonym

Jätte bra!

Merr!!!

2011-07-31 @ 10:46:31
Postat av: Anonym

grym novell!! <3

2011-07-31 @ 14:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0