Never say never - kapitel 72

tänkte gå och sova men sen kom jag ju på att jag lovat att skriva här så jag blir väl tvungen då ;)

- Aw, du är så söt när du rodnar, sa Justin och sen kände jag nått blött i nacken och sen två händer på min midja, såklart var de ju Justin. Han drog med mig ut till altanen som låg mellan huset och poolen på "gården".



Vi satt oss på en soffa med utsikt över havet. Vi satt och småpratade och åt våra pannkakor och helt plötsligt plumsar någoting ner i Justins glas.
-Åååååh. utbrast han och kollade äcklat upp mot himlen. Där flyger en stor fet fågel.
-HAHAHAHA den bajsa i ditt glas!!!
-DU SKOJAR MED MIG. sa han ledsamt.
-Hahah, usch! titta! skrattade jag och höll glaset mot honom.
-Men fyy! sa han surt men jag såg sedan i ögonvrån hur han började flina.
-Hahah. skrattade jag och sedan brast Justin också ut i skratt.
-Sådan tur att han bajsade i glaset och inte på pannkakorna. flinade han och tog en stor tugga. Jag fnissade och lutade mig bakåt.

-Vad ska vi göra idag då? frågade jag när vi ätit klart.
-Vad är klockan?
-Halv 11. svarade jag efter att jag tittat på min klocka.
-Okej,  vi skulle vara tillbaka hos dom klockan 3 för då skulle vi tydligen sova i det huset tillsammans med dom.
-Jaha okej, hur länge hade dom hyrt huset egentligen?
-Över helgen så vi lär ju måsta städa hela dagen imorgon.
-Skoj. sa jag sarkastiskt.
-Äsch, vi får väl göra det kul på något sätt. log han.

Efter ett tag gick vi in och diskade undan sedan gick jag in i duschen. När jag duschat klart och fixat mig väntade jag på att Justin också skulle bli klar. Sedan tog vi en promenad längst stranden och det var verkligen jätte vackert där. Vi satte oss ner i gräset och myste. Jag älskar verkligen att vara tillsammans med Justin. Där känner jag mig verkligen hemma. Vid 2 började vi gå tillbaka till huset, när vi kom dit städade vi undan lite och sedan väntade vi på att Kenny skulle komma och hämta oss.

När vi kom tillbaka till dom andra såg alla ut som zombisar förutom som Chaz.
-Haha hur mår ni? frågade jag retsamt.
-Vi har sovit nolllll timmar. mumlade Christian fram.
-Snacka om skönhetssömn! utbrast Chaz.
-Bara för att du somnade i garderoben. muttrade Ryan.
-Inte mitt problem.
-Ni borde nog gjort som Chaz, ni är inte roliga att vara med när ni är så här. flinade Justin.
-Tur att du gillar mig då. log Chaz stort.

Alla skrattade och vi gick in i huset.
-Men? Det är ju helt städat? sa jag förvånat.
-Japp, kvinnomisshandel förstår du. sa Caitlin.
-Va?
-Jaa, dom har tvingat mig att städa hela huset.

Jag tittade surt på killarna och dom tittade ner i golvet.
-Så snällt. muttrade jag.
-Hahaha du blir typ arg! gapskrattade Caitlin. Klart dom inte tvingade mig att göra det! fortsatte hon.
-Bra! fnissade jag.

-Sååå, vad ska vi göra nu då? frågade Justin.
-Sova. sa Chris, Caitlin och Ryan i munnen på varann.
-Hahah. Nej...
-Jag vet vad vi kan göra!!!! utbrast Caitlin.
-Vadå?


Moahahha. KOMMENTERA!
ge mig gärna förslag på vad som ska göra, vet själv inte xD

Kommentarer
Postat av: Novellblogg

följ varandra via bloglovin? :)

2011-07-12 @ 09:08:33
URL: http://absolutalina.webblogg.se/
Postat av: Melina

Asbra! Mer :) <3

2011-07-12 @ 11:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0