Never say never - kapitel 68

Sen när jag hade sagt de så fortsatte vi prata och skratta coh tog lite konstiga bilder men avbröts när Scooter sa i mikrofonen att dom hade en överrskning till mig och att vi skulle gå ut på gården. Så de var bara att gå ut på gården som fanns där och som tur var de inte så många förutom mina närmsta vänner som var kvar nu, klockan var ju trotts allt över ett på natten, så de va inte så trångt att gå ut. När jag kommer utanför huset och ser jag de som jag aldrig hade tänkt mig..





Ute på gården står det två bruna hästar och en vit vagn.


- Scooter?  Vad är det här?! skrek jag till han.
- Det är en present till dig från dina vänner.
- Åhh tack! Ni är bara bäst! sa jag och sprang och kramade om alla och när jag kom till Alize viskade jag till henne
- Är du också med på det här?
- Nej älskling, jag är lika chockad som du är. Och så kysste jag henne snabbt.

Jag kunde inte fatta det ännu, jag var nog lite i chock. det här var nog den bästa presenten jag någonsin fått, eller nej! en av de underbaraste sakerna som någonsin har hänt mig.

- Så Justin ,  du får ta med dig en person att åka häst och vagn. Sa Caitlin
- Då vill jag ta med mig min underbara lilla skitrumpa Alize ;)
- TACK DÅ JUSTIN! Sa Alize till mig och försökte vara sur
- De är ingen idé, jag vet att du ändå älskar mig, sa jag och gick fram och kramade henne.
- Okejdå du känner mig alldeles för bra och besvarade min kram.
- Upp i vagnen nu, sa Chaz och puttade på min rumpa, ni kommer ju bli kvar här hela natten annars era slöfockar .
- Jaja, vi går vi går.
- Vi har en till överraskning till er men den får ni veta senare när ni är klara, mannen som kör er heter Carl och kommer hjälpa er till den.
- Nej men guud! Sa både jag och Alize samtidig. Hahah det var lite roligt. Ni skämmer ju verkligen bort mig! Ni behöver verkligen inte göra det här
- Justin! Säg inte emot oss, vi vet ju aldrig när vi får träffa dig igen och du ska bara veta vad vi saknar dig när du är borta! Så därför vill vi göra något för dig när de går. Sa ryan till mig. Att dom aldrig sagt det till mig förut jag blir ju helt rörd. Dom är verkligen världens bästa vänner. Dom finns alltid där för mig.

Och nu kom mamma helt plötsligt och sa.

- Justin Drew Bieber! Nu slutar du parata och så far ni iväg! Vi tar hand om allt som behövs göra hära så får ni bara ta det lugnt.
-Okej mamma, nu far vi. Hejdå och tack så mycket, hann jag säga innan va var iväg.

 

När vi två satt där i vagnen som var vit och dekorerad med en massa vita fina saker så tänkte jag på vad som skulle hända inatt, eller ja säkert om ett tag.

 

Alize perspektiv

 

Det var så vackert när vi for runt i Atlanta med häst och vagn. Nu när jag tänker efter så är det en sak jag alltid ha velat göra, det är så lugnande på något sätt.

- Justin?
- Ja Alize.
- Varför älskar du mig? Jag tänkte jag är ju faktiskt en helt vanlig tjej som typ aldrig skulle haft en chans på dig om de inte var så att vi träffades i skolan och så.
- Det finns nog två skäl. Ett - när jag såg din var det kärlek vid första ögonkastet, du var så otroligt fin och två – jag skulle aldrig vara tillsammans med en annan kändis, det känns bara fel, när jag mötte dig, en helt vanlig tjej som inte var besatt av uppmärksamhet, så visste jag att det var med dig jag ville spendera hela mitt liv med.

Han får mig att gråta snart. Han är bara för underbar min Justin.

- Justin du får mig att gråta! Vet du hur underbar du är? Du är den bästa killen jag någonsin har träffat!

Jag satte mina armar runt hans nacke och han satte sina run min midja och precis när vi skulle kyssa varandra så skakar hela vagnen till.

HAHAAH var de enda vi fick fram innan vi frågade chauffören vad som hade hänt och han sa att han hade kört över ett upp som han inte hade märkt innan det var försent och sen sa han att vi snart var framme. Då ser jag att vi närmar oss stranden jag petar så Justin och ger han ett tecken att han ska kolla mot stranden och lägger sedan mitt huvud mot hans bröst och han pussar mig på pannan.


nu får ni ta och börja kommentera! de är över 20 stycken som är in här varje dag så ni kan inte säga att ni inte har varit in :)
kommentera annars blir det inget nytt kapitel!!


Kommentarer
Postat av: M

Men åhh.. Sådär kan du ju inte sluta kapitlet! :( Nu kmr jag inte kunna sova! :P Vill ju så gärna veta vad som ska hända! :D

2011-06-24 @ 02:42:21
URL: http://mina-berättelser.blogspot.com
Postat av: emmat

Asbraa så sött !

2011-06-24 @ 05:10:08
Postat av: Melina

Jätte bra! Du är skit bra på att skriva :D

2011-06-24 @ 10:09:13
Postat av: sara

Mer!!

2011-06-24 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0