Never say never - kapitel 70

- Okej, sa hon bara och drack lite, förresten skål och grattis, igen, sa hon och höjde glaset lite. Jag tog mitt och klingade de i hennes och sen tog vi en klunk. Sen tog jag våra glas och ställde ner dom igen. Jag gick fram och kysste henne lite försiktigt och Alize var inte blyg idag, hon satte genast sina armar runt min nacke och började kyssa mig hårdare. Jag var inte sen med att stoppa mina händer på hennes midja men snabbt satte jag dom under hennes klänning ho hade på som satt ganska löst.



Jag kysste henne mer och mer passionerat och jag började dra av henne tröjan och hon drog av min. nu stod hon där i jeans och en bikiniöverdel och jag i mina byxor.  Jag kunde känna att hon ville ha mig mer och mer nu. Sen slutade jag kyssa hennes läppar och började kyssa hennes på halsen och ner mot magen. Jag kysstes lite retande vid byxkanten och hon drog sig lite undan.

- Förlåt, sa jag och kollade lite skamset på henne
- De är lugnt, jag gillar det.

Jag svarad inte utan kysste henne retande lätt på läpparna och drog sedan av hennes byxor. Sen kunde jag verkligen inte slita min blick ifrån henne. Hon var så jävla perfekt, aldrig hade jag haft en finare tjej.

 

Alize Perspektiv

När han kysste mig vid byxkanten kändes det lite obehagligt då vi inte har haft det ännu.

- Förlåt, sa justin snabbt och kollade på mig med en blick som jag inte riktigt kunde tyda.

- Det är lugnt, jag gillar de sa jag snabbt för att rädda mig från att han inte skulle sluta.

Han svarade inte på det och kysste mig på läpparna, men han rörde dom knappt, gud vad han ska retas. Sen drog han av mina byxor och jag blev generad när jag såg hur han kollade på mig. Hans blick visade verkligen att hela han ville ha mig nu. Jag var tvungen att kolla bort wett tag för att han inte skulle se att jag blev generad.  När jag kunde kolla tillbaka så drog jag av hans byxor och den här gången blev jag inte fastfrusen vid hans mage.

Jag gick och satte mina armar runt Justins hals och han stoppade hans armar beskyddande runt min midja.

- Justin, vi kanske ska gå ner och låsa dörren, sa jag innan det han hända för mycket.

- Jag går ner och du stannar här, sedan gick han ner, eller de lät sm att han sprang ner och jag tänkte att jag skulle lägga mig ner i jacuzzin. Jag satte mig ner och lutade huvudet tillbaka och märkte inte när Justin kom tillbaka.

- Flytta fram lite älskling. Mer sa han inte utan jag bara ryckte till och gjorde som han sa, flyttade fram och sen sjönk han ner bakom mig och stoppade sina händer under mina bröst. Sedan lutade jag mitt huvud bakåt och den här gången såg jag inte taket utan Justins ansikte. Han kysste mit på min panna och stoppade sen hakan på mitt huvud. Då var jag bara tvungen att ta Justins händer och stoppa dom på mina och sen stoppade jag dom på mina bröst. Sen drog jag bort mina egna händer så att Justins nu låg kvar sen vände jag mig om och kysste han.

- Tycker du om det här?
- Klar jag gör, de är riktigt mysigt sa han och klämde lite, för mig gjorde de inget jag visste att om de skulle hända något så skulle jag inte ångra det.

- Förut skulle jag säga se men inte röra men nu säger jag bara: se och rör hur mycket du vill

Justins ansikte när jag sa de, hela han började nästan brinna sen känner jag hur han drar sina händer nerför magen och ner mot min sak där nere men när han nästan var där drog han dom längs magen mot min rumpa sen klämde han lite och drog sina händer samma väg tillbaka. Nu orkade jag inte vänta mer och jag hade sett ett paket kondomer i ett skrivbord som fanns i sovrummet, jag vände mig och om kysste han sen kände jag hur han blev hård.

- Vi går till sägen nu tycker jag eller?
- På en gång säger jag bara, svarade han

Sen ställde jag mig upp och drog av min blöta bikini-överdel och nu kunde jag se hur Justin stod och ledde som ett fån bakom mig och det fick jag bekräftat när jag vände mig om. Jag tog hans hand men han släppte den snabbt och tog av sig sina badbyxor så han bra stod i kalsonger.  Jag tog hans hand igen och drog han med till sägen. Det var en stor dubbelsäng som var gudomligt skön. Jag ställde mig upp igen om gick mot skrivbordet där jag hade sett kondomerna när jag kände två armar runt mig.

- Och vars ska du då lilla olydiga flicka? Viskade han hest i mitt öra
- Hämta kondomer din lilla tok
- Jaha skynda dig då, jag kan inte vänta, och du..
- Jaa Justin?
- Jag gör inget som du inte vill alltså vi behöver inte göra det
- Jag vill ha dig nu! Sa jag och började gå fort mot skrivbordet med Justin fortfarande runt min midja.

När vi kom fram tog han två kondomer och sedan ställde han sig framför mig och började kyssa mig, jag försökte göra lite motstånd när han började gå men de gick inte så bra. Vi hade händerna på varandras ryggar och han tryckte mig hårt mot honom. Jag tror han gillade känslan och mitt i mina tankar tar något emot mina ben och jag ramlar bakåt. Jag förstod att vi var i sängen och då ställer sig Justin upp och jag lägger mig upp i sägen och han kommer tillbaka till sängen och lägger sig bredvid mig.

-Är du helt säker på det här?
-Jaa! Fråga inge mer nu!

Sen drog Justin av mina bikini-trosor och jag hjälpte han av med hans kalsonger, nör jag hade fått av dom höll jag på att dö av synen. Och den drog han på en kondom och la sig över mig. Och snart var han inne i mig, de var så skönt och han red med försiktig då de var första gången vi hade det.

- Det där var otroligt, sa han
- Du var ju vild som en häst.
- hah ja, fast jag tog de ju lugnt för du vet varför.

Efter det låg vi bara i sängen och mös med varandra och sen kände jag att mina ögonkolck blev tyngre och tyngre och tillslut måste jag ha somnat.

 


ett till då ;)

 

kommentera!!


Kommentarer
Postat av: Mel

Biebergasm :$

mer! :D <3

2011-06-26 @ 10:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0