Never say never - kapitel 71

Efter det låg vi bara i sängen och mös med varandra och sen kände jag att mina ögonkolck blev tyngre och tyngre och tillslut måste jag ha somnat.

 

 

När jag vaknade var Alize inte vaken ännu så jag låg bara och kollade på hennes vackra ansikte. Efter typ 20 minuter ser jag att hon börjar vakna och öppnar sakta och möter min blick. Jag pussar henne på munnen och hon besvarar den.

- Tack för igår, sa hon och log
- Tack själv Beauty

Sen kysste jag henne mer och mer och hon verkade inte ha något emot de men plötsligt puttar hon bort mig.

- Va gjorde du så där för? Sa jag och gjorde en ledsen min
- För att jag inte vill ha barn nu, daah, sa hon och gjorde någon konstig min, och jag är hungrig!
- Men då går vi väl ner och äter då.

Vi gick upp från sängen och tog på oss varsin morgonrock som fanns här den gick vi ner för trappan.

- Vad vill du ha?
- Gör vad du vill, fast pannkakor hade varit gott, sa hon väldigt glatt
- Då gör vi de,  svarade jag och gjorde en överdrivet glad min

Jag tog fram en massa ingredienser till smeten och sen rörde jag ihop allt, jag var ju liksom proffs på det för att jag gjort de så många gånger.
Sen när smeten var klar letade jag efter en stekpanna, jag rotade i alla lådor och skåp men kunde inte hitta en men i de sista skåpet fanns det en. Jag satte på plattan och började steka pannkakorna.

- Alize, tar du fram alla andra grejer vi behöver.
- Okej, sen vill jag inte sitta inne och äta när de är så fint väder. Jag ska bara gå och sätta på mig bikinin sen kommer jag ner.
- Ja, de var ju smart, de hade ju inte jag heller tänkt på smartass. Gör så och ta med mina badbyxor ropade jag efter henne.

Jag kunde höra hur hon stod där uppe och pratade för sig själv men orkade inte lyssna nå länge då jag var tvungen att koncentrera mig på pannkakorna. Efter typ 5 min kom hon tillbaka i bara sin bikini och med två handdukar och mina badbyxor hängandes på hennes högra arm.

- Söt du är, sa jag och stängde av plattan. Jag kunde verkligen inte slita mina ögon från henne.

- Du är sötare, protesterade hon
- Nej du är sötast, sa jag och lyfte upp henne från marken, säg att du är sötast, och petade henne i sidan.
- NEEJ! du är sötast!

- Tss, jag är en liten fis och du är en stor diamant, sa jag och hon började rodna, aww du är så söt när du rodnar och säg inte emot mig, sa jag och släppte ner
- Okejdå som du säger är de väl, men nu håller jag på att svälta ihjäl sa hon och började bära en massa saker.

Jag tog upp fatet med pannkakor och en skål med sylt och bar ut det och bar ut det och sen gick jag in i köket och skulle byta om till mina badbyxor. Precis då kom Alize.

 

Alize Perspektiv

När jag hade lämnat alla skålar på bordet och fixat lite gick jag in för att hämta socker för de hade jag glömt, men när jag kommer in möts av en syn som säkert fick min att rodna. där stod Justin med sina badbyxor vid knäna och jag såg hans grej. Nog för att jag hade sett den tidigare men ändå.

- Oj sorry. Sa han och dog snabbt upp byxorna.

- Du det gör inget , jag har ju sett den tidigare, sa jag och kände hur blodet for upp i kinderna, fan så ska jag rodna hela tiden och sen tittade jag ner i backen.

- Aw, du är så söt när du rodnar, sa Justin och sen kände jag nått blött i nacken och sen två händer på min midja, såklart var de ju Justin. Han drog med mig ut till altanen som låg mellan huset och poolen på "gården".

 


 

här har ni kapitlet. Har inte haft tid eller ork att skriva det men nu kom det iaf :)

kommentera :D


Kommentarer
Postat av: Ebba

jättebra, mer! :)

2011-07-01 @ 08:21:33
Postat av: sara

Mer!!!

2011-07-01 @ 13:38:17
Postat av: Melina

Asbra!

Mer! <3

2011-07-01 @ 18:25:13
Postat av: Mizz Z

Mer!!! Besök gärna våran blogg :D

2011-07-06 @ 17:00:18
URL: http://.webblogg.se/
Postat av: Mizz Z

Det blev fel adress ^^

2011-07-06 @ 17:00:47
URL: http://smartiez.webblogg.se/
Postat av: Louise

Snälla mer. Jag får panik om jag inte får läsa mer. Snälla! Snälla söta rara :D

2011-07-11 @ 12:27:47
URL: http://nagranoeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0