Never say never - kapitel 16

Jag blev förvånad när Justin inte var där men insåg sen att han säkert gått ner för att äta. Jag skyndade in på toan och mycke riktigt låg det lite smink där, jag kletade på mig mascara och orkade sen inte fixa mig mer.

Nere vid köksbordet hade Justin dukat upp massa frukost.
-Det är bara att ta vad du vill ha!
-Tack, jag är sååå hungrig! sa jag och började ta för mig


-Hehe, jag gjorde nog lite för mycket. Men det blir som brunch! Vill du ha pannkaka? Skrattade Justin.
-Ja, gärna!
-Vill du ha grädde på?
-Ja.
Han la upp pannkakan på tallriken och sprutade lite grädde på den. Sen började han spruta i mitt ansikte!
-Ahh vad gör du?! Skrattade jag.
-Sprutar grädde i ansiktet på dig(misstolk xd)!
-Haha, nä nu ska du få!
Jag tog hela pannkakan i handen och kastade den på han.
-Mohahah.
-You are going down! Sa han och kastade en pannkaka på mig också.
Jag har aldrig haft så här kul i hela mitt liv! Jag började verkligen gilla Justin, tror jag..

Justins perspektiv

Jag och Alize var alldelens galna, jag började verkligen gilla Alize nu. Jag har aldrig haft så här kul med någon annan person förut!
-Haha okej, Alize jag ger mig. Jag lägger ner grädden! Vi måste verkligen ut och leta Jasmine nu..
-Oj, förlåt det har jag glömt bort..
-Haha jag med, jag hade så kul.
-Jag med.
-Följ med mig och låna kläder om du vill? Sa jag till henne, jag hoppades att det skulle bli som förra gången, fast utan allt slagsmål.
-Okej.

Vi gick upp för trappan och gick in i Justins rum och in i hans garderob.
-Här får du mjukisbyxor och en hoddie, precis som förra gången.
-Vänd dig om. Sa hon.
-Va?
-Vänd dig om.
-Jaha oj förlåt. Sa jag och vände mig om. Försökte tjuvkika lite med hon såg det.
-Haha Justin inte titta!
-Haha okej, okej!
-Haha okej nu kan du titta.
-Nu är det din tur att vända dig om.
-Okej.

Efter vi hade bytt om gick vi ut. Jag försökte ringa Jasmine men hennes mobil var avstängd.
Jag tänkte på vars hon kanske kunde vara och sen kom jag på.

-Jag vet vars hon kanske är! Skrek jag.
-Vars då?!
-Våran tredje dejt, en jättefin kväll. Då hade vi picknick på stranden och hon har sagt flera gånger att hon önskar att vi kunde göra om det.
-Vi springer dit och kollar om hon är där. Oj just det! Alla fans och paparazzis..
-Vi tar bilen, du får låna solglasögon, ta på dig huvan!

Vi sa inte ett ord till varandra på hela resan. Fast det är inte så långt. När vi var framme sprang jag fram till samma plats som vår dejt.
-Är hon där? Skrek Alize....



Även fast ni inte hade kommentera 20 kommentarer får ni ändå ett till kapitel.
KOMMENTERA!













Kommentarer
Postat av: Lollo

Mer tack, jättebra Btw

2011-03-06 @ 12:15:50
URL: http://monelight.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är jätte bra=]

2011-03-06 @ 13:14:52
Postat av: Madde

MER!

2011-03-06 @ 13:38:52
Postat av: Anonym

Kan inte ni skriva vem av er som skriver när ni skriver?:) As bra annars:D

2011-03-06 @ 14:30:07
Postat av: emma

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2011-03-06 @ 19:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0