Never say never - kapitel 18

Jag slog nummret till mammas mobil.

-Hej Justin, har ni hittat henne?
-Ja, säg till hennes föräldrar att hon är hemma nu. Har inte nån av deras nummer.
-Okej, tack Justin! sa hon lättat.


Efter det gick jag upp på mitt rum, och la mig i sängen och efter ett tag somnade jag..


Alizes perspektiv

Jag satt i fönstret. Tänkte på mina gamla vänner, på mamma. Mitt ex, Erik.
Hur allt bara kunde gå fel. Erik och jag var tillsammans i fyra år.
Sen just innan jag flyttade var han otrogen. Jag skulle åka och säga hejdå till han. Då såg jag han i sängen med en annan tjej. Och bara några dagar innan det hade han tagit min oskuld. Jag trodde verkligen han var den rätta, men oj så fel jag hade.
Jag har inte pratat med han sen dess. Han har ringt mig tusentals gånger, men jag har aldrig svarat. Jag tänker inte förlåta honom.

Jag tittar på klockan, jag hade suttit i fönstret i fyra timmar.
Klockan är nio på morgonen. Jag satt mig vid datorn och logga in på skype för att kolla om Josefine eller Maja var inne. Mina två bästa kompisar när vi bodde i Phoenix.
Josefine var inne!
-Yes! Sa jag tyst för mig själv.

-Hej Alize! Gud vad jag saknar dig!
-Jag saknar dig med!
-So.. Något nytt?
Ska jag berätta om Justin? Och bestämde mig för att göra det. Jag såg fram emot hennes reaktion eftersom hon var värsta galna belibern.
-Ehm, freaka inte out nu?
-Lovar!
-Ja du vet att jag har sagt att jag har blivit bra kompis med en tjej som heter Caitlin?
-Ja? sa hon frågande.
-Du vet Christian Beadles? Han på youtube, han du visa för mig.
-DU SKOJAR?! ÄR DU KOMPIS MED CAITLIN BEADLES?! Skrek hon.
-Jag skojar inte!
-OMG DET ÄR SÅ JÄVLA COOLT!
-Och jag är kompis med Christian också..
-OMG VET DU HUR SNYGG HAN ÄR?! HAN ÄR JU LIKSOM DEN SNYGGASTE SOM FINNS. VET DU HUR AVIS JAG ÄR PÅ DIG NU?!
-Haha. Och jag har typ kysst en kille som heter Justin.. Justin B..bi..bieber, du vet... stammade jag, livrädd över hennes reaktion.
-AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Skrek hon det högsta hon kunde.
Hon sprang ut ur sitt rum och efter 10 mintuer kom hon och Maja in i rummet igen.
-He..j, ja..h hämtahh Ma..ja.
Hon försökte hämta andan.
-Haha, du är inte klok du Josse.
-Josse sa att du skulle berätta nåt för mig. Hon hann inte säga något mer innan hon drog ut mig ur huset och drog mig hit. Jag har aldrig sett Josse springa så fort i hela sitt liv. Skrattade Maja.

När hon sa det så plingade det till på datorn.
Justin skrev något på msn.
*Vi måste prata..*

-Ehh, jo.. jag har kysst Justin.. Bieber.
-BIEBER?! DU SKOJAR?! VAAAAA?! PÅ RIKTIGT?! Är du säker på att det inte var en dröm?!
-Jag skojar inte, det var helt på riktigt, två gånger till och med och så sov jag över hos honom, haha.
-Åhh.. skrek dom i munnen på varandra. Jag såg verkligen hur himla avundsjuka dom blev.
-Hände det något mer?! Detaljer tack?! Var han bra på kyssas? Sov ni i samma säng? dom öste på med frågor och jag bara skrattade.
-Jag får berätta mer sen, han vill snacka med mig nu.
-Iiiiih! Lycka till!
-Hahah hejdå, älskar er!
-Älskar dig med, svarade dom samtidigt.

Jag skrev tillbaka till Justin.
*Okej, när då?*
Han svarade snabbt
*Nu, kom till bron!*
Sen loggade han ut.

Jag klädde snabbt på mig och gick sedan bort till bron.
-Hej Alize, vi behöver prata.. sa han när jag kom fram till honom.
-Om vad?..
-Du vet...

KOMMENTERA!










Kommentarer
Postat av: sanna

mer =)

2011-03-07 @ 11:27:02
URL: http://biebersstories.blogg.se/
Postat av: Madde

...kyssen?

2011-03-07 @ 16:12:38
Postat av: Lollo

Jättebra............. skriv ´mer, jag döööööööör om jag inte får veta mer :P

2011-03-07 @ 16:47:56
URL: http://monelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0