Never say never - kapitel 13

När vi kom fram till Justin så sa Justin att vi kunde gå ut till baksidan.
Vi gjorde som han sa och när det hade gått ett ganska lång tid så började vi undra vars han är.
-Asså vars fan drog han nu då?! Sa Jasmine surt.
Asså vad fan är det för fel på henne?! Hon är aldrig glad den tjejen.
-Jag vet inte, han kanske är och fixar nåt! Sa Christian.
-Jävligt lång tid tar det iallafall!
-Men va inte så sur hela tiden! Sa Chaz argt.

Efter ungefär tio minuter började nästan alla undra.
-Okej, nu har han varit borta väldigt länge! Sa Caitlin
Just när hon sa det så..


..kom Justin fram bakom hörnet med en vattenslang i handen.
-AAAHHH!!! Skrek jag när jag fick vatten hela mig.
-Mohahaha!
-Åh you going down! Sa jag och tog en hink fylld med vatten och hällde över honom..
-Ah fyfan det var ju asskallt!
Nu hade vattenkriget börjat på allvar, har aldrig haft så här kul i hela mitt liv.
Men nu var vi inte på land längre, utan alla var i poolen.
Efter typ en och en halv timme så slutade vi fred och gick in för att ta på oss torra kläder.
-Alize, kom så ska du få torra kläder av mig, Sa Justin och tog min hand och drog mig upp för trappan. Vi gick in på hans rum och han öppnade sin garderob.
-Här ta dom här! Sa Justin glatt när han gav mig en t-shirt, hoddie och mjukisbyxor.
När han skulle ge dom till mig nuddades våra händer och jag tittade snabbt upp och möttes av hans underbara ögon. Vi stog bara och stirrade på varandra, sen ställde sig Justin närmare mig och våra läppar möttes.....

Jasmines perpesktiv

Hmm, undra vars Justin gick, han tog säkert med sig Alize till sitt rum för att låna ut kläder. Hon är säkert så fattig så hon inte har några kläder, tänkte jag medans jag sprang upp för trappen.

När jag kom in på hans rum ser jag Alize och Justin kyssas. Jag känner hur jag bara vill döda någon, trots att jag hört vad Chaz och Ryan snackade om tidigare om att han gillade henne, så trodde jag aldrig att han kunde sjunka så lågt att han lämnar mig. När dom såg att jag kommit in kollade dom förvånat på mig och sen tittade dom osäkert på varandra.
-JÄVLA HORA!!!! Skrek jag och sprang fram till Alize och bitchslapade henne.
-Vafan gör du Jasmine?! Skrek Justin och puttade bort mig.
-Frågan är vad du gör, det är du som har flickvän och kysser en annan!
Alize höll sin hand för sin kind.

Justin perspektiv

Alize tog bort sin hand från hennes kind. Shit hon var alldeles röd och hon hade tårar i ögonen. 
Hon såg väldigt arg ut, hon klampade fram till Jasmine och höjde sin hand och slog till henne. MED KNYTNÄVEN!
-Vad fan gör du jävla hora?! Skrek Jasmine
Hon tog tag i Alizes hår och drog det hårdaste hon kunde. Hon slet loss jätte mycket hår och Alize skrek till.
Dom fortsätte slåss och skrika, jag gjorde mitt bästa för att stoppa dom men dom var alldelens galna. Jag tog tag i Alize och Chaz -som hade kommit upp tillsammans med dom andra för att dom hade hört massa skrik- tog tag i Jasmine. Vi drog isär dom och Alize lugnade ner sig lite, men Jasmine fortsatta sparka vilt omkring sig.

-Släpp mig! Skrek Jasmine. Hon tog sig ur Chaz grepp och sprang det fortaste ut ur mitt rum, vi hörde henne smälla igen ytterdörren och alla pustade ut.
-Vafan var det som hände?! frågade alla i mun på varandra och tittade på mig och Alize. Vi kollade bara ner i golvet och som insåg att vi inte skulle berätta.
-Kom Alize, vi hämtar en ispåse till din kind och ditt öga, Sa Christian.

Vi gick ner till mitt kök och tog fram en ispåse. Det var helt tyst i köket och alla verkade chockade över det som hänt.
Efter ett tag pep det till i min mobil.
*Bara så du vet är det så jävla over mellan oss!! :@*
Det var från Jasmine. Såklart. Jag struntade i att svara.
Alla tittade på mig och jag skakade bara på huvudet.
-Hur känns det för dig Alize, kan vi börja grilla nu? frågade jag.
Hon kollade konstigt på mig och nickade.
Faaaan att hela kvällen ska bli förstörd nu! Jag vägrar berätta vad som hänt, hoppas bara alla andra kan släppa det. Alla gick ut för att tända grillen och jag och Alize stannade i köket.

Alizes perspektiv

-Jus- mer han jag inte säga för han avbröt mig.
-Förlåt.... det var mitt fel, jag är ledsen. Det var ett misstag.
-Ett bra misstag... mumlade jag tyst.
Jag log och kollade ner i golvet, jag kände hur han kollade på mig.
-Jag lovar jag ska inte göra om det... sa han. Sen viskade han tyst: ifall du inte vill. Men eftersom vi stod så nära varandra så hörde jag det. Jag tittade upp på honom.
-Men jag vill...
Och sen tog jag ett steg närmare och la mina armar runt hans hals, han la sin hand på minkind och kysste mig försiktigt. Vi avbröts av att någon tappade något i golvet, vi tittade snabbt upp och där stod allihopa - Chaz, Ryan, Caitlin och Christian.

ooooh ;)









Kommentarer
Postat av: sanna

rawr ;)

2011-03-04 @ 23:13:08
URL: http://biieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0