Never say never - kapitel 31

-Har du lust att hitta på något med crewet? frågade han efter ett tag.
-Sure, vi hämtar upp Ryan och sen sticker vi till Beatles.
-Låter bra de!
-Jag ska bara byta om..
Jag har gått runt i samma kläder en vecka, egentligen borde jag duscha men det har jag nog inte tid med.
-Gör det, och inte för att vara taskig, men du behöver verkligen duscha, flinade han.
Jag skrattade och slog till honom på axeln.
-Är klar om en halvtimma i såna fall. Ropade jag på väg uppför trappen.


man kan ju alltid låtsas att han har samma kläder ;)

När jag sen var klar åkte jag och Chaz hem till Ryan. Vi köpte lite godis och annat gott på väg hem till Chris och Caitlin. När vi kom hem till dom så var Jasmine där av någon konstig anledning. Jag försökte att inte bry mig men det gick inte att låta bli. Under tiden vi såg på en skräckfilm så petade jag till Caitlin.
-Kan du följa med mig till köket? viskade jag.
Hon brast ut i skratt och frågade
-Är du så himla rädd?! Det har inte blivit läskigt än ens.
-Men ha-ha. Ne jag vill snacka med dig.
-Jaha, svarade hon frågande.

Jag reste mig upp och vi gick ut till köket.
-Vad gör Jasmine här?! frågade jag ilsket.
-Jag undrar samma sak, hon sa att hon ångrade hur hon betett sig och ville typ att vi skulel bli vänner...
-Jaha? så då liksom bjuder du bara hem henne eller?
-Nej.. hon kom hit, och då kunde jag ju inte direkt bara skicka hem henne.
-Varför inte?!
-Eeeh, för att jag är snäll? haha.
-Jamen åååh!
-Men hon är faktiskt inte så himla farlig. Hon verkar ganska schysst faktiskt, och hon ångrar sig verkligen.
-Det är väl inte så konstigt att hon är schysst, jag har ju liksom varit tillsammans med henne och jag är inte dirket tillsammans med bitchar. Hehe.
-Du är konstig bieber!
-Mmm jag vet..
-Kom nu, vi missar ju hela filmen!

Vi gick in till dom andra igen och fortsatte titta på filmen. När den tog slut så satt vi bara och snackade och efter ett tag frågade Jasmine:
-Hur är det med Alize?
Jag fick en chock och kände hur sur jag blev på Caitlin. Hon lovade ju att inte berätta något! Jag blängde på henne och svarade sedan med en lögn på Jasmines fråga.
-Hon är inte medvetslös längre i alla fall...
Jag såg att Jasmine märkte att hon försagt sig så hon bytte snabbt samtalsämne.
-Jag ska släppa en skiva!
Alla grattade henne men jag kunde inte släppa att Caitlin sagt till Jasmine.

-Jag måste gå på toa. Sa jag och tog med mig min mobil.
Jag låste in mig på toaletten och smsade sen Caitlin. *kom till toan*

Efter ett tag kom hon och jag låste upp, drog in Caitlin och blev bara argare och argare.
-Luuuugn Justin, hon kommer inte direkt bli mer känd än dig bara för att hon släpper en skiva?!
-Tror du det är de eller?! DU har sagt till HENNE om vad som hänt med ALIZE!
-Va? Nej, det är klart jag inte har, jag håller vad jag lovar! Jag lovar, jag har inte sagt något!
-Men hur vet hon det då?!
-Jag trodde du sagt det till henne? sa hon osäkert.
-Neeej.. jag var helt säker på att det var du.
-Jag skulle aldrig säga något jag inte får.
-Bra.. men seriöst hur kan hon veta det, varken fansen eller paparazzisarna har skrivit om det.
-Det kanske har kommit ut ändå.. eller så har någon annan råkat säga det.
-Men vi har ju varit med henne hela tiden?
-Det har du rätt i...

Vårat samtal avbröts då någn knackade på dörren. Shit.
-Crap! Vad ska vi göra? Det blir ganska misstolk om vi låst in oss tillsammans på en toa...viskade jag till Catilin.
-Men jag hoppar ut genom fönstret. Här! Ta min mobil. flinade hon.
-Klarar du av det? tänk om du gör illa dig.
-Skärp dig, det kommer gå bra! log hon.
-Okej, bra.. jag låtsas prata i telefonen då..

Hon nickade och gick fram till fönstret.
-Jag är snart klar vem det nu var som knackade. Sa jag högt och började sedan låtsas prata i telefonen.
-Jo men det blir bra. Ja självklar. Jo men vi gör så. Du skojar?! Grattis dude! Awesome! Skit skoj.
Jag kollade mot fönstret och såg att Caitlin hoppat ut. Jag gick fram och stängrde det och insåg att det var ganska långt ner. Men sen såg jag en stege på under och pustad ut. Hon är ju galen så hon skulle lika gärna kunnat hoppa. Hahah.
Jag fortsatte sen mitt låtsas samtal.
-Det låter ju great. Ja men då ses vi, hejdå.

Jag gick och öppnade dörren och såg att det var Jasmine som stod där.
-Eeeh, hej? vad gör du här?
-Jag behövde bara gå på toa?
-Jaha oj..
-Var det Alize du pratade med, frågade hon efter en stunds pinsam tystnad.
-Nej, vadårå?
-Jag bara undra.. hennes röst lät typ orolig.
Jag blev jätte förvånad och började gå iväg.
-Hälsa henne att krya på sig.
-I will.
Värst vad hon oroade sig över Alize helt plötsligt. Jag gick ner till dom andra och Caitlin satt där helt oberörd.

-Hey guys jag måste snacka med er...

Ska han berätta att Alize är medvetslös igen? Who knows :D Kommentera och spriiiid! ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0