Never say never - kapitel 33

Jag vaknade upp med ett ryck och insåg att jag drömt, en mardröm. Men det var inte bara en dröm, det var en uppenbarelse. Plötsligt föll alla pusselbitar på plats och jag minns väldigt tydligt vem det var som körde på Alize......


(ganska läskig :p tyckte ärligt de va likt Jasmine xd)

Och hon ska allt få det hon förkänar. Jag sprang ut till bilen och körde så fort jag kunde utan att överstiga hastighetsgränsen hem till Jasmine. Jag tvärbromsade utaför deras uppfart. Jag knackade frustrerat på dörren men ingen öppnade så jag klampade in i deras hus och sprang upp till Jasmines rum.

Hon stod och dansade till hög musik. Jag gick fram till henne och hon fick då syn på mig. Jag puttade in henne i väggen och började skrika på henne okontrollerat. Hon ramlade ner på golvet och tog sig för huvudet.

-Vafan körde du på henne för?! är du helt störd eller?! Hon har fan inte gjort dig ett jävla piss. Stod jag och skrek på henne.
Hon reste sig sen försiktigt upp och jag slog till henne med knytnäven. Hon grät och såg jätterädd ut och jag visste att det jag gjorde var grymt fel, men jag kunde inte sluta. På grund av det hon gjort mot Alize och mig och alla i våran närhet så förkänar hon det.
-Förlåt, förlåt, jag vet inte varför jag gjorde det. Jag är bara så avundsjuk, Justin hon förkänar inte dig. Jag är så mycket bättre än henne.

Jag blixtrade till och slog henne igen.
-Är du helt jävla störd?! Tror du man vill ha en psykopat som dig?!
-Det är då inte jag som misshandlar mitt ex. sa hon.
-Nejdå, du kör bara på ditt ex:s allt, det är vad hon är för mig. Hon betyder så fruktansvärt mycket för mig.
-Jag visste inte att du kände så.
-Vad trodde du jag kände då?!
-Jag vet inte, viskade hon och försökte gå förbi mig. Jag tog tag i hennes arm och puttade sen in henne i hennes byrå.
Hon föll ner på marken och det blev helt tyst. Jag gick fram till henne, hon blödde näsblod, hade ett blåöga, läppen var sprucken och hon låg helt still.
Nej shit, vad har jag gjort?! Tänkte jag.
-Jasmine!? JASMINE?!

Crap! Jag sprang ut till min bil så fort jag kunde och bara körde. Tillsist insåg jag att jag kört ca 5 mil. Jag stannade vid vägen för att lugna ner mig. Jag fattar inte vad som flög i mig. Jag är lika hemsk som Jasmine! Flera paparazzisar samlades runt min bil och utan att tänka efter pekade jag fingret till dom och startade bilen och började köra hem, eftersom paparazzisarna inte följde efter mig så tänkte jag stanna på sjukhuset och titta hur det var med Alize. När jag äntligen kom fram parkerade jag och tog sen hissen upp. Jag gick in på hennes rum och kände hur jag fick en chock... Alize.. Hon var inte där.

Is she dead?!
Jättekort del, sorry.









Kommentarer
Postat av: Mellie

Gör du länkbyten med andra novellbloggar? :)

2011-04-09 @ 13:19:53
URL: http://modeapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0