Never say never - kapitel 42

-Så, vad hade du med dig för filmer då? frågade jag.
Han svarade inte så jag tittade bort mot honom där han satt på sin säng med datorn i knäet. Hans mun var öppen och han såg helt chockad ut.



Alizes perspektiv

-SATAN!!!!! utbrast han sedan.
-Vad är det som händer Justin?!
-Helvete! Jag trodde dom lämnat mig i fred, men fan heller. Hela jävla internet är fullt av det! Varenda jävla sida! ÖVERALLT!
-Justin, vad snackar du om?!
-Paparazzisarna såklart! Dom har hittat på en massa jävla lögner.
-Om vad?!
-Varför jag är på sjukhuset! Det står fan olika på varenda jävla sida!
-Vad står det?
-''Justin Biebers flickvän gravid'' ''Justin Biebers mamma dödssjuk'' ''Justin Bieber har dödat ett fan'' ''Justin Bieber är misstänkt för massmord på sjukhus'' Men för i helvete!!! Kan dom inte kolla upp vad det är som hänt innan dom börjar sprida en massa jävla rykten.

Jag kunde inte låta bli att skratta.
-Vad fan skrattar du åt?! Det här är allt annat än skoj!
-Haha men kom igen, jag gravid, din mamma dödssjuk, du dödat ett fan och sen det bästa, misstänkt för massmord på sjukhus. Herregud vad dom kan få för sig saker.
Hans hårda ansikte mjuknade lite och jag tyckte mig ana ett leénde. Tillsist började han skratta.
-Hahah dom är verkligen sjuka. Flinade han.

-Du kan ju bara skriva på twitter att inga rykten stämmer. Log jag.
-Ja det har du rätt i.

Han styrde sin säng mot min och tog fram en film. Det blev Dear John.
-Bara så du vet så kommer jag gråta som en galning. sa jag generat.
-Haha det är lugnt, det gör jag också ibland. sa han och jag kunde se att han rodnade.
-Aww. Men du, jag tycker vi ska ta tag i ryktena först.
-Okej.. så, vad ska jag skriva? frågade han medans han loggade in på twitter.

Vi bestämde oss för att skriva så här
*Sorry I haven't tweeted in a while, it's not because Alize is pregnant or my mum is dying, or becasue i've killed a fan and murdered a lot of pepoles on a hospital, is't because Alize got run over by a car two weeks ago and i've been really down. She feels better now but she need all the prayers in the world. So please pray for her, and remember to not belive in everything you hear, just some crasy rumors*

Justins perspektiv

Jag följde även några fans och sen loggade jag ut. Det känns skönt att jag rett ut alla rykten nu och Alize mår bättre. Livet känns på topp ni helt enkelt.
-Nu tycker jag vi sätter på filmen. sa Alize.
-Absolut ska bara gå på toa först.
-Skynda!
-Haha jaja, är det någon som är taggad eller.
-Jajamen! flinade hon.

Jag skyndade mig gå på toa och sen fixade jag till mitt hår. Haha jag är ganska besatt. Det blir egentligen ingen skillnad men jag är ändå alltid tvungen att göra det.
Sen låste jag upp dörren och gick bort mot sängarna. Då såg jag att Alize inte var där. Det första som slog mig var att Jasmine lyckats smita ändå och tagit sig hit för att försöka döda henne igen. Men sen hörde jag hur någon gnydde under sängen och då förstod jag att Jasmine höll fast Alize under sängen. Jag tog tag i en blommkruka och flyttade mig mot kanten, berädd att slå till Jasmine så pass hårt att hon skulle svimma.
kort, jag vet, men jag måste verkligen plugga nu!








Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bra!!!! Längtar till nästa kommer //Kajsa :D

2011-04-29 @ 07:27:54
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: IdaJennySofia

mmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr på en gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D::D:D:D

2011-04-29 @ 16:26:09
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0