Never say never - kapitel 81

-Här har ni det trevligt. skrattade Justin från poolkanten. Är det okej om man joinar?
-Sure, go ahead. flinade jag och han hoppade i så det skvätte över hela Atlanta.

Han simmade mot mig och lyfte upp mig sedan snurrade han runt mig.
-Hur hamnade ni här med kläderna på? frågade han sedan när han ställde ner mig.
-Alize puttade i mig..
-Caitlin behövde uppmuntras...
-Haha okej? Vadå vad har hänt med dig Caitlin.
-Nej ingenting..
-Vill du inte prata om det.
-Jo men inte här...
-Okej, vi tar det sen då.

-Hur är det med Selena? avbröt jag.
-Hon sover fortfarande.
-Vadå? frågade Caitlin.
-Hon är lite packad så vi gick upp med henne till gästrummet så får hon sova ruset av sig.
-Jaha, oj, ofta hon är sån?
-Tydligen. fnös Justin.

Vi blev tysta och jag insåg att det var ganska kallt i vattnet. Egenligen borde vi ju gå upp och ta på oss torra kläder men innan jag hann föreslå det så sa Justin fundersamt
-Så Caitlin, du behöver uppmuntras?..
-Yes.
-Då kanske det här kan uppmuntra dig, flinade han och började kittla henne.
-Neeej Justin lägg av! På riktigt, lägg av! Jag hatar att bli kittlad!!!!!!
-Jag vet. flinade han.
-Slutaaa! skrek hon frustrerat och han slutade faktiskt.
-Haha okej, förlåt.

Jag stod bara bredvid och skrattade.
-Eeh, SKRATTAR BÄST SOM SKRATTAR SIST!!! flinade Justin och hoppade på mig istället.
-Neeej, bajskorv! släpp mig annars kommer jag drunkna!!
-Oroa dig inte för det, jag räddar dig. flinade han.
Jag slog till han på armen och han slutade kittla mig och började skratta istället.

Jag tittade menande på Caitlin och vi nickade, sedan hoppade vi på honom och tryckte ner han under vattnet. Sedan började vi också kittla honom, tills han höll fast oss båda i ett stadigt grepp.
-Nu tar vi och lugnar ner oss tjejer. sa han fjantigt.

-Haha vi borde nog gå upp nu så vi inte blir sjuka. sa Caitlin.
-Ja det är nog bäst det. nickade jag.
-Men jag har ju inga kläder här... suckade Caitlin.
-Inte jag heller. insåg jag.
-Vi kan se om mamma har några kläder som passar annars får ni väl bara ta nå mjukisbyxor och tröja av mig. föreslog Justin.
-Hahah roliga festkläder. flinade Caitlin.
-Äsch, det blir nog bra. log jag och klängde mig upp för poolkanten.

När vi bytt om och fixat till smink och hår så såg vi hur folk började åka hem och Justin stod redan och sa hejdå till många av dom. Trots att många for hem var det ändå en hel del kvar. Chaz, Ryan och Christian var fortfarande kvar så jag och Caitlin gick till dom.

-Vad har hänt med dig? frågade Christian och tittade undrande på Caitlin.
-Vadå?
-Du hade väl inte dom där kläderna när du kom hit?
-Haha ne det är Patties, jag och Alize har badat så vi var tvungna att låna kläder av henne.
-Haha jaha.

-Så har ni det skoj eller? frågade jag och tittade på Ryan.
-Den här festen äger! flinade han och C:ena nickade glatt.
-Hahah så bra.
Plötsligt hörde vi ett hjärtskärande skrik som kom utifrån.
-Justins fans har hittat hit... suckade Chaz.
Då hörde vi hur någon började skrika på hjälp.
Jag sprang ut så snabbt jag bara kunde för att se vad som hänt och då såg jag....

Fem kommentarer så får ni nästa! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste olika kommentera? hihihi

2011-08-01 @ 23:49:09
Postat av: Melina

OMB vaaaaad? :O

2011-08-02 @ 01:05:27
Postat av: Ida - Usa 12/13

Yeeeey:-D

2011-08-02 @ 11:46:04
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Ebba

mer

2011-08-02 @ 13:48:13
Postat av: Sandra

meer :D

2011-08-03 @ 12:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0