Never say never - kapitel 93

När vi sett klart filmen så bytte jag om till pyjamas och borstade tänderna sedan somnade jag i hans famn.   

-Vad ska vi göra idag? frågade jag Justin när vi satt och åt frukost.
-Jag vet inte, hur mår du?
-Jag tror jag är frisk nu.
-Tror? frågade han misstänksamt.
-Jag mår i alla fall bättre än igår.
-Okej, tror du att du skulle orka hänga med grabbarna och Caitlin då? Jag tänkte, vi åker ju imorgon så vi kanske ska träffa dom innan det.
-Ja gärna. log jag.

När vi ätit klart åkte vi hem till Justin för att han skulle kunna byta kläder. Jag packade med mig lite kläder och grejer hemifrån som jag skulle kunna lämna hos Justin så jag slapp låna kläder hela tiden.

-Du kan lägga dina grejer i lådan längst ner. sa han och pekade på en vit byrå. Jag nickade och la ner mina grejer.

Medans Justin fixade håret ringde jag Ryan.
-Yoo sis!
-Haha hej Ryan. Ska du göra något speciellt idag?
-Jag ska va med Chaz.
-Okej, kan inte ni hänga med oss och spela basket?
-Jo, ska Beadles med?
-Jag vet inte, jag ska ringa dom också.
-Okej, men vi möts på basket planen klockan 2?
-Awesome!
-Hejdå. sa han och jag la på.

-Ryan och Chaz ska med! ropade jag till Justin.
-Ring Chris och Catie också!
-Jag håller på. mumlade jag medans jag slog numret till Caitlins mobil.
-Va?
-Inget.

-Yooooooo dude! svarade Caitlin.
-Tjeeeenare.
-Hur är läget? Är du taggad inför resan?
-Klart jag är! Jag tänkte att vi kanske kunde träffas idag? Allihopa? Jag, Justin och grabbarna hade tänkt åka och spela basket, hänger du och Chris med?
-Sure!
-Great, vi möts på planen klockan 2.
-Det blir bra det. Har du packat allting nu då?
-Ja, men jag blir galen för Justin vägrar säga vars vi ska!
-Jag förstår det, moahah jag vet var ni ska.
-Men ååh alla vet ju!!
-Haha du kommer bli glad i alla fall.
-Vilken tur...
-Hahah men då syns vi 2 då!
-Kan du inte snälla säga vars vi ska?!
-Hahah ne, hejdå.
-Hejdå. muttrade jag.

-Hahah det låter som att hon inte heller avslöjade. flinade Justin bakom mig.
-Neeeeej.. sa jag drygt och vände mig om.
-Hahha men du får ju se imorgon. log han stort och närmade sig mig.
-Det är tur det.

Han nickade och jag började kyssa honom passionerat och han besvarade ivrigt.
-Mamma är inte hemma. flinade han och styrde mig mot sängen.
-Det lät ju bra. mumlade jag och fortsatte kyssa honom.

Han ''slängde'' mig i sängen och la sig över mig. Vi kysstes entusiastisk och jag började dra av honom tröjan. Jag smekte honom på magen och han började kyssa mig i nacken. Jag suckade njutningsfullt och han drog av mig min tröja. Vi kysstes allt mer häftigt och drog snabbt av varandras byxor. Medans han knäppte upp min behå kysste han mig i nacken och jag drog av hans kallsonger. Han drog ner mina trosor och pressade sig närmare mig. Försiktigt trängde han sig in i mig och jag stönade högt. Han började långsamt men sedan körde han på snabbare och snabbare tills vi båda kom.

Vi la oss ner i sängen och myste tills vi bestämde oss för att ta en snabb dusch. Men mina snabbduschar tar alltid lång tid ändå så Justin hann bli klar långt innan mig. När jag stängde av duschen hörde jag hur Justin lyssnade på musik. Medans jag torkade och klädde på mig började ''i just had sex'' spelas och jag kunde inte låta bli att fnissa. När jag kom ut från badrummet så sjöng dom just ''So if you had sex in the last 30 minutes then you're qualified to sing with me'' och självklart började Justin sjunga med
''I just had sex
And it felt so good
A woman let me put my penis inside her
I just had sex''

Jag flinade och slog till Justin i huvudet och han ryckte till.
-Äntligen är du klar! utbrast han när han stängt av musiken.
-Hahaha, vad är klockan?
-För mycket.
-Men klaga inte på att jag duschar länge!
-Förlåt. flinade han. Ne men den är två så vi måste åka nu, om du är klar alltså?
-Jajamen.

När vi kom fram till basket planen var dom andra redan där. Vi hälsade på alla och Justin gjorde alla möjliga handslag med killarna och så kramade han Caitlin.
-Vi vill helst inte veta varför ni är sena? Eller är någon intresserad av deras sexliv? muttrade Chaz.
-Käft! Du är bara avundsjuk för att du inte har något sexliv! flinade Justin.
-Akta paparazzisarna. fnissade Christian.
-Haha kom igen ska vi spela nu eller? utbrast jag och slog bort bollen från Chaz händer och träffade korgen direkt.
-Snyggt! ropade alla killarna.
-Inte visste jag att du kunde spela basket. flinade Ryan.
-Inte jag heller. fnissade jag.

Vi spelade på ganska länge och när Chaz och Christian var helt genomsvettiga gav dom upp. Dom måste alltid tävla om allting. Haha. Vi andra fortsatte spela lite men sedan bestämde vi oss för att gå och köpa glass.

Vi fick lite svårt att ta oss fram för paparazzisar och fans kom från alla håll men tillsist hjälpte poliserna oss och vi gick in på ett café. Servetrisen ledde oss till ett lite mer avskilt bord och vi kunde äntligen andas ut.

-Hur känns det att åka på turné då? frågade Caitlin medans vi åt glassen.
-Det känns grymt kul, jag saknar verkligen alla mina fans och hela mitt crew. Men jag kommer inte klara mig utan er! sa han sorgset.

Känns konstigt att inte be om ursäkt nu när jag inte uppdaterat på en vecka men eftersom ni inte kommenterat tio kommentarer föränn idag så är det ju inte mitt fel, jag har flera färdiga kapitel men ni kommenterar ju aldrig så varför ska jag då uppdatera?.. Aja, här har ni i alla fall ett kapitel

Kommentarer
Postat av: Melina

Riktigt grymt bra!

2011-08-28 @ 19:34:07
Postat av: Mizz Z

MER!

2011-08-28 @ 20:30:55
URL: http://smartiez.webblogg.se/
Postat av: Ida - Usa 12/13

meeer :D

2011-08-28 @ 21:12:23
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Ida - Usa 12/13

meeer :D

2011-08-28 @ 21:12:49
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Ida - Usa 12/13

meeer :D

2011-08-28 @ 21:13:07
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är as duktig, så jag vill också ha mer ;D;DDD

2011-08-28 @ 21:40:14
Postat av: Marielle

Skit bra! :)

2011-08-29 @ 11:18:14
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Mizz Z

Mer, IGEN :D

2011-08-29 @ 16:29:29
URL: http://smartiez.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0