Never say never - kapitel 4

Alla paparazzis började fråga vem jag var och om jag var hans nya flickvän.
-Alize försök att täcka ditt ansikte, sa Christian.
-Vafan har du inte med dig en livvakt för, du måste ju ta lite ansvar! Skrek jag till Justin. Han fick en ledsen blick och skrek...


hahah random

..Kan ni dra åt helvete! Ni förstör mitt och alla andra kändisars liv.
Jag och mina kompisar försöker ha en rolig dag på stan och vi vill ha ett privatliv, så låt mig va. JÄVLA KALIBANER!
-BAHAHAHAHAHA kalibaner, kom du inte på nått annat? skrattade Christian.
Justin struntade i vad Chris sa och vände sig till paparazzisarna igen och skrek
-Seså stick åt helvete! Gå och skaffa er ett liv!
Paparazzisarna gick fakitskt. Och jag gick surt därifrån.
-Alize vänta! ALIZE! Sprang Caitlin och skrek efter mig.
Hon kom ifatt mig och tog tag i min arm.
-Du vänjer dig efter ett tag. Justin brukar inte vara så där utan bara gå iväg från dom. Det verkarde som om det var du som fick han att få ett sånt där utbrott för han brukar inte få det annars.
Jag blev ännu surare av det hon sa.
-Jag vill inte vänja mig vid det. JAG SKA INTE VÄNJA MIG VID DET! Sa jag surt och sprang därifrån.
Jag vill inte lära känna Justin, dom andra verkar det inte vara något fel på men jag vill faktiskt inte ha några kamror upptryckta i ansiktet!


Justins perspektiv

-Vars fan for Alize? frågade jag Caitlin argt.
-Lunga ner dig, paparazzisarna är borta nu och de lönar sig inte att vara arg. Ehm, hon skulle hem..
-Men vafan de är ju inte mitt fel, nu hatar ju hon mig, sa Justin.
-Jusitn sluta svära, vad är det som hänt med dig, du brukar ju aldrig svära... berätta?
-Ne men de är inget, jag är bara så himla less på paparazzisarna! ljög jag och kollade ner i marken.

Catilins perspektiv


-Jag förstår att du tycker dom är jobbiga, men du får faktiskt behärska dig lite.
Jag såg att han ljög men jag tänkte inte pressa han mer. Hoppas bara att de inte är något med hans familj eller kariär. Förhoppningsvis tänker han göra slut med Jasmine så vi slipper henne. Jag skrattade tyst för mig själv sen insåg jag att de kanske var de som bekymrade honom och då är de inget att skratta åt.
-Jaha, okej, ska vi fara hem nu? avbröt Chris mina tankar.
-Ja, jag måste hem, sa Justin.

Justins perspektiv

Fan för alla paparazzis! Varför ska dom alltid komma och förstöra allt för mig. Jag vill verkligen lära känna Alize. Det är ju inte mitt fel att dom följer efter mig överallt! Ååååh ibland hatar jag att vara känd, nu vill jag bara vara den lilla killen från Stratford utan massa skrikande paparazzis och fans efter mig.

Alizes perspektiv

Jag sprang till busshållsplatsen och tog bussen hem. Jag vill aldrig mer prata med Justin! Undra om pappa skulle ha något emot att flytta igen. När jag kom hem gick jag upp på mitt rum och smällde igen dörren. Sen satte jag på datorn och det första jag såg var en artikel med rubriken Justin Bieber får ett raseriutbrott. Jag klickade på den och det första jag såg var en bild på mig när jag skriker åt Justin. Under bilden står det: Justins nya flickvän skriker åt honom att han måste ta mera ansvar. Är han otrogen mot Jasmine eller har dom gjort slut? Justin skriker åt paparazzisarna att dom ska lämna honom ifred och skaffa sig ett liv. Det var hårda ord från den 16åriga popsensationen.
Längre ner fans de en länkt till en video och jag klickade på den och nån jävla paparazzi hade filmat alltihopa. Jag kollade på kommentarerna och de såg ut som att han förlorat massor med fans, de var kommentarer som: jag älskar verkligen Justin men de här var riktigt lågt gjort, först är han otrogen mot Jasmine och sen skriker han massa taskiga saker till paparazzisarna. Medans jag satt där och hade skuldkänslor för de Caitlin hade sagt tidigare om att de var jag som fått honom att bete sig så där så ringde min mobil.
Jag tog upp den och kände inte igen numret.
-Hej de är Alize, svarade jag.
-Hej... de är Justin.
-Justin Beaver?
-Jaa Bieber... du jag ville bara sä... Han hann inte säga mer för jag la på, slängde mobilen i väggen och satte på bullet for my valentine på högsta volym. Sen la jag mig i sängen och skrek allt jag kunde in i kudden.
-Ehee, vafan gör du?
Jag vände mig om och såg att Simon stog där och flinade, jag pekade fuck u och skrek att han skulle dra.

Justins perspektiv

Jag måste prata med Alize, så jag bestämde att jag ska gå hem till henne. Jag frågade Caitlin om hon visste vars hon bodde, det gjorde hon. Jag gick och satte mig i min Range Rover och körde till Alize.

Jag knackade på och dörren öppnades..

Kom igen nu! sprid bloggen :) Det blir mycket roligare att skriva när man får massa peppande kommentarer! ;D










Kommentarer
Postat av: Gissa xD

Jätte bra!

Alize borde inte vara så hård mot stackars lilla Justin,haha<3

Novellen är jätte bra,snyggt skrivit liksom:D

2011-02-23 @ 21:25:04
URL: http://sweetannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0