Never say never - kapitel 6

Jag gick ner och pappa stod och väntade på mig.
Det tog ungefär en kvart till skolan.
-Tack för skjutsen. sa jag när jag sprang mot skolgården.

När jag kom in i skolan såg jag Justin prata med..


..Chaz.
-Hej Alize! sa Caitlin bakom mig.
Jag hoppade till, blev lite rädd.
-Oj förlåt skrämde jag dig? frågade hon.
-Haha ja lite, skrattade jag och vände mig om.
-Vi har matte nu va?
-Ja, jag tror det. Det borde ju du veta, jag har ju liksom bara gått här en dag, hahaha, skrattade jag.
Vi fortsatte fnissa på vägen till lektionen.

Efter matten hade vi håltimme. Vi gick till ett av det runda borden där vi burkar hänga. Eller där Caitlin, Jusitn, Chrisitan, Chaz, Ryan och Jasmine brukade hänga.
Jag och Caitlin har blivit väldigt bra vänner på den här korta tiden. Tänkt att allt det här har hänt på mindre än två dagar. Sjukt!
Vid borde satt Chaz och Ryan och dom snackade om något när vi kom.
-Wazzup guys, vad snackar ni om? frågade Caitlin glatt.
-Läxan.. svarade Chaz samtidigt som Ryan svarade basket...
-Ehm, basket OCH läxan, sa Chaz fort.
Jag såg att dom döljde något men sa inget.
-Vars är Justin och Chrisitan? undrade Caitlin.
-Jag vet faktiskt inte. Jag tror Justin är på en intervju eller något, och Chris har lektion antar jag, svarade Ryan.
-Okej.

Jag såg att Jasmine stod och gömde sig bakom skåpen.
Hon hade antagligen stått och lyssnat på vad dom pratat om.
Efter ett tag kom hon fram till oss och satt sig vid bordet och gav mig värsta bitchblicken.
-Vars är Justin? frågade hon som om hon inte alls hört vad vi pratat om.
-Intervju, men han kommer strax... åh kolla där kommer han! sa Chaz.
-Hej älskling! utbrast hon och sprang fram och kramade honom. Åh vad jag har saknat dig!
-Du träffade mig senast igår? sa han.
-Jag älskar dig så jätte mycket!
-Jag älskar dig med, mumlade han.
Hon gav han en puss på kinden.
-Hej Alize! sa Justin ovanligt glatt. Undrar om han tror att vi är typ bästa kompisar efter det där igår.
-Hej, sa jag.
-Vill du och Chrisitan hitta på nått efter skolan idag? undrade han.
-Jag kan, sa Chris.
-Jag med, sa jag.
-Kan jag också få vara med? frågade Jasmine och gav mig värsta bitchblicken.
-Jadå, svarade Justin.

Jag vill egentligen inte vara med Justin och Jasmine. Men Chris är ju jätte schysst. Lets give it a try, så får vi hoppas att det blir bättre än förra gången.

Justins Perspektiv

Nej inte Jasmine, jag ska ju göra slut med henne. Hon måste ju fatta det. Jag gillar inte henne längre! Hon bara klänger på mig hela tiden. Jag är kär i Alize. Ja det var kärlek vid första ögonkastet. Låter lite konstigt, för jag har bara känt henne i två dagar. Men liksom första gången jag såg henne, så visste jag.....










Kommentarer
Postat av: mirja och sanna

sure länka oss så säg till sen så länkar vi er :)

2011-02-25 @ 21:28:45
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG, MEEEEEEER ÄLSKAR DET, MEN ALIZE FÅR INTE FALLA FÖR HAN FÖR FORT ;)<3

2011-02-25 @ 23:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0