Never say never - kapitel 8

-Hahhah lägg av, vi har bara en bubbelpol, men den är inte inne i det badrummet, där uppe har vi två till, brevid mitt rum, det finns en bastu där också.
Jag bara stirrade på honom.
-Okeeeej.... hur många timmar har vi på oss?
-På oss att göra vad? frågade han förvånat.
-Visa runt mig såklart, pucko, flinade jag och slog till honom på armen.
Han gav mig värsta mördarblicken och sen......


.....började han kittla mig. Jag skrek och försökte komma loss, tillsist kom jag loss och sen sprang jag ut genom en stor glasdörr. När jag kom ut fick jag en hjärtatack. HERREGUD VAD FINT!!!!!!
-PALMER, POOL, HAV! jag stog och skrek som en galning och jag hörde hur Justin kom bakom mig, han lyfte upp mig och slängde i mig i den enorma poolen.
Jag började skrika ännu mer för de var inte dirket varmt i vattnet.
-VAD GÖR DU?!
Han stog bara och skrattade uppe på poolkanten. Jag blängde på honom och han sträckte fram handen i ett försök att hjälpa mig upp.

-Hoppas du inte har något viktigt i fickorna, flinade jag och drog ner han i poolen. Han hann inte ens skrika innan han föll i, så fort han kom upp med huvudet igen så började han skvätta vatten på mig.
-ALIZE!!! Mitt håååååår! Det är förstört!
Jag skrattade så mycket så jag höll på kissa på mig. En kille som brydde sig om sitt hår! Hahahha.

Jag slutade skratta och bad om förlåt, han flinade bara mot mig och sa:
-Det är inte över än, bara så du vet!
Sen gick vi upp ur poolen och jag blev lika uppspelt igen.
-Justin... du måste ju vara jävligt mycket mer känd än vad jag trodde....
-Hahah, jag är ju trots allt världens mest kända tonåring.
-Vad hemskt... Gud vad coolt att jag träffat dig då ju!
-Hahha, mina fans är nog ganska avundsjuka på dig nu.
Vi satte oss på en solsäng och började prata om allt möjlig, hans kariär, om mig, om skolan.

Sen kom Caitlin och frågade om jag var okej, dom där inne hade nästan oroat sig för att Justin dödat mig men dom kunde inte lägga ner så mycket energi på det eftersom matcherna där inne tydligen var viktigare än mitt liv. Vi skrattade och sen gick vi in. Jag fick låna kläder av någon som hette Pattie. Eftersom Justin sagt att han inte har några äldre syskon utan bara halvsyskon som bor hos hans pappa så förstog jag att det måste vara han mamma som jag fick låna kläder av.
Trots att dom hade ätit hamburgare för bara någon timma sedan så var dom hungriga, vi tog fram glass och satte oss ner vid poolkanten. Jag insåg att Justin verkligen var en bra kille. Jag förstår inte vad jag haft emot honom innan.

Det är mycket roligare att skriva nu när folk börjar kommentera! :D Men kom igen, fortsätt sprida bloggen! :D<3 5 kommentarer på det här kapitlet och ni får kapitel 9 ikväll.










Kommentarer
Postat av: moa

meer :D



2011-02-27 @ 15:28:15
URL: http://tjenatjenahejhej.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-02-27 @ 16:25:10
Postat av: Anonym

Mer

!;D

2011-02-27 @ 18:29:31
Postat av: Anonym

Snälla mer!:D

2011-02-27 @ 18:30:43
Postat av: alice

sådär ja, 5...

2011-02-27 @ 18:32:46
URL: http://aliceveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0