Never say never - kapitel 9

Trots att dom hade ätit hamburgare för bara någon timma sedan så var dom hungriga, vi tog fram glass och satte oss ner vid poolkanten. Jag insåg att Justin verkligen var en bra kille. Jag förstår inte vad jag haft emot honom innan.



Justins perspektiv

När alla hade ätit upp sin glass, kände jag för att vara lite dum, hehe.
Jag la armen runt Alize.
-Du är så....blöt! Hahaha. Jag puttade ner henne i poolen.
Hon slog i huvudet jätte hårt i poolkanten, och vattnet blev alldels rött, av blod.
Hon låg helt still i vattnet.
-JUSTIN VAD FAN HAR DU GJORT?!?!?!?!?!!? skrek Chaz.
Jag fick inte fram ett ord, allt blev svart, vad har jag gjort?!

Chaz, Ryan och Chris hade hoppat i poolen och lyft upp Alize, Caitlin hade sprungit in i huset och ringt 112.
-Alize, hör du mig? ALIZE!?
Inget svar, hon hade hade puls.
Jag satt bara där och glodde på henne. Vackra Alize. Vad har jag gjort?!
-Justin? Kolla om ambulansen har kommit! JUSTIN! Skrek Chris och slog till mig på armen.
-Ehm, okej..
Jag sprang in i huset och ambulansen hade kommit.
-Den här vägen, hon är här ute! Sa jag till dom.
Dom tog ut båren ur ambulansen och sprang till dom andra.
Jag sprang ut till dom.
När jag kom ut såg jag att hon hade vaknat. Hon tittade på mig. Hon såg jättesvag ut.
-Ju...stin. Viskade hon.
-Är det nån av er som är släkt med hon? frågade en av ambulansmännen.
-Nej, men jag följer med. Sa jag.
-Okej.

Efter några timmar

Jag satt på en bänk i väntrummet. En läkare kom gående mot mig. Hon hälsade på mig och presenterade sig som dr. davis.
-Hej, Alize kommer bli bra igen. Hon fick en hård smäll i huvudet och hon svalde mycket vatten.
-Ååh, thanks god! utbrast jag och sprang fram och kramade om henne.
-Är inte du Justin Bieber?
-Jo det är jag..
-Kan jag få en autograf?
-Haha ja det kan du få.
-Tackar, du kan få gå in till Alize nu.

Jag gick in till Alize, hon låg där med bandage runt huvudet. När hon såg mig log hon.
-Hej Alize. Asså förlåt, jag tänkte skoja..
-Jag vet, det var bara en olyckhändelse, det gör inget, suckade hon.


Haha, ni får kapitel 9, även fast alla kommentarer inte var från olika ip-adresser ;)









Kommentarer
Postat av: josefine

hihi, jo visst :) om jag får en länk tillbaka , länkar jag er , självklart :)

2011-02-28 @ 15:46:25
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nu har vi länkat er på våran blogg!

Nu måste ni länka oss med annars tar vi bort er från våran blogg!



BieberLove

2011-02-28 @ 17:26:29
URL: http://bieberstories.blogg.se/
Postat av: jen

as bra, började precis läsa, och älskar't! :D

2011-02-28 @ 21:50:27
Postat av: jen

as bra, började precis läsa, och älskar't! :D

2011-02-28 @ 21:50:47
Postat av: jen

as bra, började precis läsa, och älskar't! :D

2011-02-28 @ 21:50:47
Postat av: ida

HAHAHAHAHA jävla klant :(

2011-04-20 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0