hemmaaaaa!

Hej allihopa! :D Nu är jag hemma från lägret. Det är det bästa jag gjort i hela mitt liv och jag saknar redan alla så grymt mycket! Om ni får möjlighet att åka till strömbäck så GÖR DET!!! Haha. Nu vill jag tacka Ida för att du hållt bloggen levande, men nu kommer jag fortsätta skriva i alla fall. Dock kommer uppdateringen inte bli den bästa eftersom jag åker till boden/luleå imorgon och lär vara borta en vecka. Men jag ska i alla fall fortsätta tjata på mamma att vi ska köpa internetgrejs ;) Kommer åtminstone ha möjlighet att skriva men inte uppdatera något. Aja, vi får se hur det blir. Ikväll kommer då ett kapitel :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag heter alma och jaag brukade skriva på den här bloggen;]

Iguess jag borde nog börja skriva igen, men nu är det sommar och jag har vart borta i tre veckor och nu bor jag hos tove sen är det uff men när skolan börjar ska jag försöka börja skriva, lovar:]



tack för mig

2011-07-22 @ 14:07:55
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0