Never say never - kapitel 78

-Fatta hur rädd jag blev. stammade hon och förde min hand mot sitt bröst. Vafan?
-Känner du mitt hjärta?
-Hahah. skrattade jag men kunde inte dölja hur distraherad jag var.
-Jaså så det där gillar du. flinade hon och började kyssa mig.


Jag besvarade snabbt kyssen och la min andra hand på hennes höft. Vi kysstes länge och passionerat och det blev allt vildare. Mina händer var överallt på henne och hennes händer lekte i mitt hår. Jag tryckte upp henne mot väggen och hon höll mig hårt i nacken. När det började gå alldelens för hett till så började Alize fnittra hysteriskt.

-Tänk om någon ser!
-Ja det har du rätt i, men det där var ganska underbart ändå. sa jag och blinkade.
-Jo, men nu borde vi nog gå tillbaka.
-Kanske det.

När vi kommit ut ur huset hoppade Alize upp på min rygg och jag bar henne ner till filten. När vi ätit upp all mat la hon sitt huvudet i mitt knä och vi satt bara tysta. Det började mörkna och vi packade ihop våra grejer och gick mot bilen. När vi gick förbi några buskar hoppade flera paparazzisar fram och bländade oss med deras blixtar.

-Låt oss komma förbi! Snälla. Flytta på er! sa jag och banade väg för Alize. Dom öste frågor på oss men vi försökte bara komma oss fram. Så fort vi satte oss i bilen så körde jag snabbt iväg.
-Jeez... mumlade hon.
-Jag vet.
-Asså snälla vi är ju bara vanliga människor.
-Inte enligt dom..
-Asså det är sjukt hur dom håller på, dom sabbar ju bara allas liv!
-Jo, men det verkar inte beröra dom direkt.
-Finns det inget land utan paparazzis?
-Jodå det gör det nog. Eller det tror då jag i alla fall.
-Aldrig funderat på att flytta dit? fnissade hon.
-Haha det vore ju skönt men då skulle jag ju flytta ifrån allting annat också.
-Ja, det har du ju rätt i.

Alizes perspektiv
Vi började nu närma oss mitt hus och Justin tittade på mig.
-Tack för idag gumman. log han.
-Tack själv ponken.
-Ponken? grimaserade han.
-Hahah. flinade jag och ryckte på axlarna.
-Okej i såna fall är du en igelkott.
-En igelkott? Sticks jag så mycket?
-Ah, ne juste..
-I såna fall är du ett lamm, gulligt och litet.
-Hahah söt du är.
-Jag vet. flinade han.

Han stannade utanför mitt hus och vi tittade länge på varandra. Hans ögon är så underbara så jag kunde inte slita blicken från honom.
-Jag älskar dig. log han med djup röst.
-Jag älskar dig med. log jag stort och lutade mig mot honom. Jag kysste honom mjukt på kinden och han log mot mig. Sedan tog han tag i min haka och kysste mig passionerat.

Helt plötsligt bankade det på rutan och jag ryckte till. Jag vände mig irriterat mot framrutan och möttes av en flinade Caitlin.

-Heeej. log hon retsamt när hon öppnat Justins dörr.
-Hej. muttrade jag.
-Förlåt om jag stör men jag har lite viktigare saker att säga än att ni ska sitta här och hångla som nå galningar. flinade hon.

Jag tittade uppgivet på Justin och han flinade.
-Det är nog bäst att vi lyssnar på henne. skrattade han.
-Tack Justin jag älskar dig. flinade hon och klappade honom på huvudet.
Vi började skratta och jag öppnade bildörren.
-Vi ses imorgon, hejdå.
-Hejdå gumman.

-Så Caitlin, vad är det som är så viktigt?
-Inget. log hon stort.
-Caitlin...
-Hihih. fnissade hon oskyldigt.
-Kom nu din bajskorv.

Haha ni kör ju eran egna taktik med kommentarerna ;) eftersom jag är i stugan så har jag inget internet och har därför inte tid att leta massa bilder så dom andra kapitlen kommer troligtvis inte ha några bilder...

Kommentarer
Postat av: Melina

Jätte bra! Ser du, nu kommenterar jag ;)

2011-07-30 @ 11:29:31
Postat av: Anonym

Jättebra mer!!!

2011-07-30 @ 12:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0