Never say never - kapitel 57

-VI ska se bio, ingen annan. Det är egentligen stängt.
-Jaha.. sa jag frågande.
-Haha tänk inte så mycket, gå bara in. Ska jag hjälpa dig ut?
-Jag klarar mig.
-Okej, jag är tillbaka om två sekunder sa han och kysste mig på pannan.

Jag klev ut och gick in på bion. När jag kom in kände jag hur det högg till i magen och jag ramlade ihop på golvet....


Jag började krampa och det gjorde så fruktansvärt ont i hela min överkropp. Min hals brände och jag kunde nästan inte andas. VAD ÄR DET SOM HÄNDER?! Jag fick panik och svetten rann. Tillslut kände jag hur hela magen vände på sig och jag började spy. Mycket. Jag bara spydde och spydde och det tog aldrig slut. Mitt i alltihop kom någon och höll upp mitt hår och strök mig över ryggen samtidigt som den talade lugnande till mig. När jag längre inte hade någon att spy upp började det komma blod. Jag fick ännu mer panik och jag kände även hur den bredvid mig blev räddare. När allt äntligen lugnat ner sig så tittade jag upp på personen bredvid mig. Justin?

-ALIZE?! Vad är det som händer? utbrast han oroligt.
-Jag vet inte.. Jag har inte mått bra efter efterrätten. klämde jag utmattat fram.
-Varför har du inte sagt något till mig?!
-Jag vet inte. suckade jag tyst.
-Sitt kvar här så springer jag och hämtar vatten och någon som kan städa upp det här.
-Tack.

Han kom tillbaka med vatten och en som arbetade där.
-Hur går det? frågade han oroligt och gav mig vattnet.
-Vill du att jag ska ringa efter hjälp? frågade killen medans han städade upp spyan.
-Nej det behövs inte. sa jag svagt.
-Du borde nog åka till sjukhuset.
-Justin skjutsar mig. sa jag och tittade på Justin som nickade.
-Okej, ställ glaset där så hjälper jag er ut till bilen.
-Vi klarar oss själva. sa Justin och lyfte upp mig.

Vi gick sakta ut till bilen och Justin sprang fort för att hämta bilen som han parkerat en bit borta. Jag fick kämpa hårt för att inte ramla ihop.

Jag kämpade in i bilen och lutade mig bakåt.
-Hur går det? frågade han panikslaget.
-Det är ingen fara, jag spydde bara lite. sa jag och försökte ljuga för oss båda.
-DU SPYDDE BLOD!
-Sluta skrika på mig jag vill hem.
-Vi ska på sjukhuset, spänn fast dig. sa han strängt.
-Jag vägrar åka till sjukhuset för lite spya.
-Det var inte bara spya, du spydde blod!
-Jag vet, men jag mår bra nu.
-Jag ser det. sa han surt.

-Snälla skjutsa bara hem mig jag vill sova.
-Det är lika bra att vi åker till sjukhuset på en gång dina föräldrar kommer ändå tvinga dig dit sen.
-Då åker vi hem till dig då...
-Sluta, jag vågar inte vara själv med dig.
-Men Pattie är ju hemma.
-Nej, hon är och hälsar på någon kompis.
-MEN JAG TÄNKER INTE VARA HOS MIG, VI SKA TILL DIG. NU!
-Lugna ner dig. Vad ska du säga till dina föräldrar då?
-Att jag ska sova hos dig?!

Han skakade på huvudet men körde hem till sig ändå.

bieber goes mad ;) KOMMENTERA! 5 kommentarer innan ni får nästa kapitel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2011-06-07 @ 19:50:21
Postat av: Mizz Z

MER!!!!!!!!!!!

2011-06-07 @ 21:16:14
URL: http://.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Fortsätt:-d

2011-06-07 @ 23:45:28
Postat av: emmat

Braao ! Meeeer!! :D <33

2011-06-08 @ 06:07:53
Postat av: amanda bieber

svar: nytt kapitel ute nu! :D

kul att du gillar våran novell! Puss

2011-06-08 @ 14:56:07
URL: http://bbejber.blogg.se/
Postat av: .

Vet att det redan är 5kommentarer, men kommenterar ändå. Den här bloggen är så sjukt bra! Love it <3

2011-06-08 @ 18:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0