Never say never - kapitel 64

Plötsligt knackade det på dörren och alla blev tysta.
-Kom in! ropade jag och låtsades gå in i hallen.
-Hej gumman. sa han då han öppnade dörren och klev in.
-GRATTIS!
-Tack så mycket.


Han var just på väg att ta av sig skorna men då hoppade Ryan på honom och drog ner honom på golvet. Han satte på honom en halsduk över ansiktet och medans han knöt fast den tejpade dom andra fast hans händer och fötter. Jag stod bara och skrek och låtsades spela rädd. Medans Justin skrek och försökte ta sig loss viskade Ryan till mig att slå till honom och sedan låtsas flyga in i väggen. Så det gjorde jag och Justin blev bara ännu galnare då.

-Låt hon va! Ni rör henne inte, hör ni det! RÖR HENNE INTE! skrek han.
-Håll käften och kämpa inte emot. skrek Chaz med tillgjord röst.
-Okejokej, låt hon bara vara!
-Om du gör som vi säger skadar vi inte henne.. mer. fortsatte han.
-Är hon redan skadad?!

Dom ingnorerade honom bara och började släpa ut honom i bilen. Jag sprang efter med min väska, jag slängde in den i baksätet och satte mig fram. Chaz startade snabbt bilen och Ryan, Chris och Caitlin kämpade med att få in Justin i bagaget. Sedan satt Ryan och Chris och höll fast honom tills vi var framme vid huset.

Då släpade vi in honom in till hallen där det stod minst 50 människor. Vi drog av honom ögonbindeln och alla skrek ''Happy birthday Justin'' Han såg helt chockad ut från början och sedan började han le som en galning.
-Ah! Tack så jättejätte mycket allihopa! Tacktack!
Alla svarade med ett stort leende.

-Och ni 5, fy fan vad jag hatar er! Ni fattar inte hur fruktansvärt rädd jag vart. Och när ni sa att Alize var skadad blev jag så sjukt rädd! Åh ni är så dumma! Hjälp asså jag måste sätta mig ner. sa han och såg helt mållös ut.
-Haha förlåt. sa jag och gick fram och kramade honom. Caitlin bad också om ursäkt men killarna stod bara och flinade.

Alla runt omkring oss började skratta.
-Hahah okey, let's get this party started! skrek Ryan Good och alla började skrika. Dom gick sedan ut på bakgården och jag skymtade en grymt stor pool.

Caitlin och Chris började visa mig, Justin, Ryan och Chaz runt eftersom vi inte varit där tidigare. Huset var jätte fint och hur stort som helst! Efter det bytte vi om till bikini och hoppade i poolen. Jag, Caitlin och Christian satte oss uppe på dom andra killarnas axlar och körde det där då man ska försöka ta ner varandra. Jag och Justin vann självklart över dom andra. Han drog då ner mig under vattnet och kysste mig.

Efter ett tag skrek Ryan i en mikrofon att det var mat. Så vi gick upp och bytte om sedan ställde vi oss i den långa kön. Nu var det dock bara kring 30 människor kvar för vissa åkte hem eftersom vi inte rymdes. Haha nästan lite taskigt. Dock vara alla hans närmsta vänner/familj kvar där.

KOMMENTERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0