Never say never - kapitel 67

Sen så gick jag mot köket som fann i huset som festen hölls i och kolla de om dom var där. Men när jag kom dit var det helt tomt där. Jag fortsatte min sökning runt i huset tills jag när mar mig toan som finns där, då hör jag hur Selena skriker nått, men hon är inte arg eller nåt.
När jag öppnar dörren försiktigt så ser jag hur dom....




KRAMAS?!

- Selena... HAHA.. vad gör ni?!... försökte jag säga mellan mina skrattattacker. Inte fan trodde jag att dom stog på toa och kramdes, jag hade förväntat mig nå helt annat.
- Asså TAYLOR! fan vad du skräms! vad tror du ? vi bara paratar med varandra. svarade hon lite halvt skrämt sådär
- Eh jaha, asså jaa de kan ju misstolkas att ni två är på toaletten.. tillsammans..
- Bara för att de här var de enda stället vi kunde parata ostört på, och Taylor nu tycker jag att vi går härifrån så att Justin kan vara med sin egna lilla Alize. snäste hon är mig

Justin perspektiv

När vi stog där på toaletten och Selena kramde mig fick jag värsta chocken, jag hade trott att hon skulle kyssa mig för jag vet hur hon är, men inte nu. Sen helt plötsligt öppnas dörren och Taylor börjar skratta.

- Selena... HAHA.. vad gör ni?!... försökte han säga mellan sina skrattattacker.
- Asså TAYLOR! fan vad du skräms! vad tror du ? vi bara paratar med varandra. svarade hon lite halvt skrämt tillbaka
- Eh jaha, asså jaa de kan ju misstolkas att ni två är på toaletten.. tillsammans.. svarade han henne lite konstigt.
- Bara för att de här var de enda stället vi kunde parata ostört på, och Taylor nu tycker jag att vi går härifrån så att Justin kan vara med sin egna lilla Alize. snäste hon är han, sen gick dom iväg.

När dom hade gått gick jag och letade upp Alize. När jag såg henne sitta där och skratta med Chaz, Ryan, Caitlin och Christian blev jag nästan fastfrusen, hon var så jädrans vacker! Jag hade aldrig sett henne såhär glad utan mig tror jag. Jag måste göra något med henne imorgon, något romantiskt, och kanske göra något så jag kan hämnas lite på henne.

När jag hade kommit ur mina tankar gick jag mot Alize&co. jag satte mig ner i hennea knär med benen på var sin ida om henne och kysste henne varsamt. hon besvarade kyssen och så hör jag Ryan.

- JUSTIN, ALIZE vi finns också här!? skrek chaz 

hon slutade kyssa mig och sa

- hehe men de är faktiskt Justins födelsedag och han bestämmer vad han vill göra.
- okejjokejj tjejen, men vi är ju också här. sa han
- Sry bro, men jag kan inte motstå min frus vacka underbara läppar, sa jag och log lite generat. Vad hade jag nyss sagt? att Alize va min fru.. ohh noo..
- Justin? vad sa du nyss, viskade Alz till mig.
- Att du var min fru, fast de är väl bara i mina drömmar. viskade jag tillbaka.

Sen när jag hade sagt de så fortsatte vi prata och skratta coh tog lite konstiga bilder men avbröts när Scooter sa i mikrofonen att dom hade en överrskning till mig och att vi skulle gå ut på gården. Så de var bara att gå ut på gården som fanns där och som tur var de inte så många förutom mina närmsta vänner som var kvar nu, klockan var ju trotts allt över ett på natten, så de va inte så trångt att gå ut. När jag kommer utanför huset och ser jag de som jag aldrig hade tänkt mig..

Blev ett kort kapitel men jag kan inte skriva mer för att då blir de inge kul i nästa kapitel.
även fast typ ingen kommenterat så får ni den här :)

Kommentarer
Postat av: sara

Merrr!!!!!!!!

2011-06-23 @ 14:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0