Never say never - kapitel 55 + viktiga saker!

Jag startade datorn och tiden gick fortare än vad jag trodde. Plötsligt plingade det på dörren och jag fick panik. Jag tog en snabb titt i spegeln suckade missnöjt. Sedan skyndade jag mig ner för trappen och lyckades ta mig fram till dörren utan att ramla. Jag öppnade dörren och där stod han. Justin Drew Bieber...

-Hello beautiful. log han stort.
-Tjena snygging. log jag och granskade hans kläder, han hade på sig en orange skjorta och svarta jeans.
-You look awesome. sa han och kysste mig på kinden.
-Ska du säga.
-Haha, så.. är du redo?
-Jajamen. log jag.
-Okej då åker vi.

Jag tog min väska och sedan hjälpte han mig ut till hans range rover. Jag blev bara mer och mer nyfiken på vars vi skulle. Jag förstod att vi skulle äta någonstans.. men med tanke på alla fans och paparazzisar lär vi ju inte få vara särskilt mycket ifred. Hoppas dom bara låter oss vara, för en gångs skull. Tror det skulle vara bra för Justin också. Att inte vara jagad hela tiden.

-Åh jag orkar inte vänta längre. sa jag tyst för mig själv.
-Hahah lugna ner dig vi är snart framme. log han.
-Det var inte meningen att du skulle höra det där. sa jag generat.
Han bara skrattade. Två minuter senare svängde vi in på en avlägsen väg.

-Hoppas du inte tänker döda mig ute i skogen. flinade jag.
-You never know. flinade han tillbaka.
Vi började skratta och strax därefter stannade Justin bilen.
Jag knäppte loss mig och Justin öppnade dörren åt mig, han tog min hand och hjälpte mig ut, sedan gav han mig kryckorna och la sin hand på mig rygg. Lite längre fram såg jag ett bord upplyst av ljus. Det stod mitt på en strand och man kunde höra vågorna mot strandkanten. Solnedgången var underbar. Och bredvid bordet stod Kenny.

-Åh Justin! sa jag med tårar i ögonen.
-Har du gjort allt själv?
-Äsch.. Kenny har hjälpt mig lite. log han.
-Så fint! sa jag och kramade honom.

Justin drog ut stolen och jag satte mig ner. Justin satte sig ner mitt emot mig. Kenny serverade oss mat och sedan gick han iväg.
-Undra om det är någon som har så pass bra relation till sin livvakt som du har. log jag.
-Han är inte bara min livvakt, han är som min andra pappa. Han har liksom alltid funnits där.
-Man märker verkligen hur mycket du älskar honom.
Hans ögon glittrade och han log stort.
-Det finns en till som jag älskar väldigt mycket också.
-Din mamma. log jag.

-Ja juste, hon finns ju också. flinade han. Och mina vänner, min familj, mitt crew och mina fans. Men det var inte någon av dom jag syftade på. fortsatte han.
Jag tittade på honom som ett stort frågetecken och han började flina ännu större.
-Dig såklart!
Aww!
-Jag älskar dig med! log jag stort.

Vi fortsatte prata om allt möjligt och jag blev proppmätt.

-KENNNYY! skrek han högt och jag hoppade till.
-Shit va händer?! frågade jag chockat.
-Jag måste ju berätta för honom att du älskar mig.
-Nemen.. sa jag generat.
-Haha ne jag skojar bara, tycker det är dags för lite efterrätt. log han.
-Hahah jaha.

Kenny kom gående med en jättefin glasskål med något som såg jättegott ut. Han ställde ner det på bordet och gav oss varsin sked.
-Har ni det skoj? frågade han och log.
-Klart vi har, varför skulle vi inte ha det?
-Dum fråga. flinade han.
-Haha kan man lugnt säga. log jag.

Han lämnade oss sedan ensamma igen. Vi började äta av desserten och fortsatte prata.


Jag är verkligen jätte dålig på uppdatera... förlåt! Men efter helgen lovar jag att det kommer bli bättre! Mycket bättre! Kommer tyvärr inte upp något förrän på måndag/tisdag för jag ska till värsta öde stället i skogen(min stuga) där det inte finns något internet. Funderar nästan på om jag ska avsluta novellen eftersom jag inte har särskilt mycket tid... och i sommar så ska jag på läger i en månad och då kommer jag inte heller kunna skriva ju.. Vad tycker ni? Vill ni att jag ska ha kvar bloggen eller inte? Snälla säg vad ni tycker, borde få nästan 50 kommentarer eftersom jag har så många läsare men ändå får jag bara 3 kommentarer :( Det tar ju faktiskt inte alls lång tid att bara kommentera ''mer'' ''bra'' ''gillade början men nu börjar den bli jätte tråkig'' ''den suger'' osv.. bara så jag får veta vad ni tycker så jag kan förbättra mig liksom ;)
Kom nyss på en sak, om man tänker efter kan man ju inte direkt hoppa på kyckor med bryten arm.. men who cares ;]

Kommentarer
Postat av: M

Nej! :O Du får inte avsluta den!! Jag väntar hellre än att du avslutar helt! Så snälla avsluta den inte! :)

2011-06-02 @ 19:25:48
URL: http://mina-berattelser.blogspot.com
Postat av: amanda

svar: nästa kommer lite senare ikväll! :D:D kram /bbejber.blogg.se :D<3

2011-06-02 @ 22:29:09
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: Anonym

Tycker den e bra:] läser inte så många noveller men den här är en av dom få som jag läser:]

2011-06-03 @ 00:50:05
Postat av: emmat

Hej jag tycker att du ska göra som du känner, vill du avsluta novellen så gör det isåfall...ärligt talat gör det inget för mig om du avslutar novellen, för jag läser 12 st andra noveller....haha jag vet att det är mkt ...(det går att hålla reda på dom jag lovar) så själv tkr jag att du ska göra vad du vill, men andra som inte läser så många mer än den här, dom tkr nog att du ska ha kvar den :P

2011-06-03 @ 07:37:07
Postat av: Anonym

du kan ju avsluta denna novell på ett bra sätt och sen efter sommaren börjar du på en ny:)

2011-06-04 @ 18:22:56
Postat av: .

Nej! Avsluta inte den här novellen! Den är mega mega bra! Snälla avsluta den inte.. Älskar den!

2011-06-05 @ 21:08:51
Postat av: JolinTill

om du tar bort bloggen så tycker jag iaf att du ska skriva klart novellen ! :D

2011-06-06 @ 11:24:30
URL: http://jolintill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0