Never say never - kapitel 65

Efter ett tag skrek Ryan i en mikrofon att det var mat. Så vi gick upp och bytte om sedan ställde vi oss i den långa kön. Nu var det dock bara kring 30 människor kvar för vissa åkte hem eftersom vi inte rymdes. Haha nästan lite taskigt. Dock vara alla hans närmsta vänner/familj kvar där.

När jag och Caitlin kom fram till Ryan och Kenny var dom helt genomblöta i svett och såg ut att svimma när som helst.
-Haha hur går det egentligen? flinade Caitlin.
-Eh.. nästa gång det är något sånt här får vi nog ljuga och säga att vi är dåliga.. skrattade Kenny och tittade på Ryan som nickade.
-Vars har ni killarna då? frågade han sedan.
-Dom trängde sig före.. sa jag och Caitlin i kör.
-Hahah ingen som är förvånad. Skynda er på nu så vi får gå härifrån någon gång! flinade Ryan.

När vi tagigt våran mat började vi leta efter killarna. Även fast dom säkert redan ätit upp ville vi ändå sitta vid dom.
-Men du, är inte det där Christian som står och dansar på bordet? sa jag och pekade mot ett stort bord mitt på gården.
-ÅH NEJ!
-Nehe då såg jag väl fel då.
-Jo men asså det är han, men han dansar PÅ BORDET!
-Jaha. Ja men tänk på att det är Chris vi pratar om... flinade jag.

Hon skakade uppgivet på huvudet och vi började gå bort mot dom.
-CHRISTIAN, SÄTT DIG NER! väste hon och drog han i byxbenet.
Justin, Chaz och Ryan skrattade bara och jag joinade dom. Det såg faktiskt himla skoj ut. Vi tittade menande på varandra och även vi klättrade upp på bordet och började dansa. Caitlin stod nere på marken och tittade chockat på oss. Sedan började hon skratta och även hon hoppade upp på bordet och började dansa.

Alla samlade sig runt oss och började klappa händerna och musiken blev högre och högre. Vi skrattade som galningar och det var en av dom roligaste sakerna jag gjort i hela mitt liv. Thriller började spela och vi alla kunde den dansen så vi började dansa likadant. Det var så sjukt skoj!... Tills jag satte foten i någons tallrik och halkade baklänges så jag landade med huvudet i en stor skål med bearnaisesås. Alla började bara skratta ännu mer och Justin satte sig ner på knä bredvid mig.
-Hahah hur gick det? skrek han för att överrösta musiken.
-Hahahahahah det gick bra! skrattade jag tillbaka och Justin hjälpte mig upp.
-Okej småbarn, sätt er ner på rumpan! skrek Ryan i mikrofonen.

Alla började skratta och vi satte oss ner. Folksamlingen runt oss skingrades och jag gick in för att tvätta bort all sås i håret.
-Hahah det där var så jävla snyggt. skrattade Chaz i dörröppningen. Hur gick det egentligen?
-Haha det gick bra.
-Du förstörde i alla fall min mat... sa han och låtsades vara ledsen.
-Aww, du kan få min!
-BRA! jag har redan ätit upp den. mumlade han.
-Hahah du är ju som du är.
-Fast jag tror Justin fixade ny mat åt dig.
-Hah bra för jag är vrålhungrig! Har jag fått bort allt nu? frågade jag och syftade på bearnaisesåsen.
-Jag ser då i alla fall ingenting. sa han och drog ut mig från toan.
-Varför är det så bråttom?

-Ju fortare vi äter desto fortare får vi tårta. Flinade Chaz stort.
-Hahah tjockis!

När vi ätit upp maten och den grymt stora tårtan, som av någon konstig anledning hade en sexa på sig istället för etta och sjua, så fixade vi till en ''festlokal'' där vi skulle dansa. Tay james va DJ och alla var jätte taggade. Jag dansade ända tills mina fötter värkte. Då satte jag mig ute tillsammans med Justin och Ryan. Vi satt och pratade ett tag och sedan kom Taylor Lautner och Selena Gomez mot oss. Jag höll på få en hjärtatack när jag såg Taylor. Han är helt klart min celebrity crush!
-Omgomgomg. Mumlade jag och tryckte säkert sönder hela Justins hand.
-Chilla. Ta det bara lugnt. Då kommer han vilja stanna med oss mycket längre. viskade Justin och vinkade till dom.
-Shiiiit!
-Tro mig, jag är pro på sånt här. flinade han.

ANDAS ANDAS ANDAS! fick jag påminna mig själv för att inte svimma.
-Hej Sel. log Justin.
-Hejhej.
Jag och Ryan log bara mot henne.
-Så, det här är Alize, min flickvän. presenterade han mig för dom. Och ja, det här är Ryan. sa han och tittade på Taylor.
-Hej Alize, hej Ryan. trevligt att träffas. log han artigt.
AAAAAAAAH!!!
-Hej! sa jag så lugnt jag kunde.

-Hahah.. celebrity crush du vet, flinade Justin mot Taylor.
Han skrattade bara. Och jag rodnade
-Jag är mer mänsklig än man kan tro. Sa han lugnt.
-Haha shit. Är det jätte konstigt om jag frågar om jag får ta en bild med dig? fnissade jag och rodnade ännu mer.
-Hahah nejdå. Tar du bilden Selena? sa han och gav min kamera till henne.
-Tyvärr, jag ska leta efter en toa. Justin kan du följa med mig?
Jag tittade konstigt på dom båda och Justin ryckte på axlarna och följde efter henne.
Ryan skakade på huvudet och jag tittade frågande på honom.

Sista kapitlet på ett tag. jag far på konfirmationsläger(tidsinställt inlägg, så tekniskt sett är jag där nu;]) i en månad. Men på midsommardagen så får vi komma hem en natt och då har jag förhoppningsvis några kapitel klara :) Följ mig på bloglovin så blir det mycket lättare för er att hålla koll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0