Never say never - kapitel 66

-Hahah nejdå. Tar du bilden Selena? sa han och gav min kamera till henne. 
-Tyvärr, jag ska leta efter en toa. Justin kan du följa med mig?
Jag tittade konstigt på dom båda och Justin ryckte på axlarna och följde efter henne.
Ryan skakade på huvudet och jag tittade frågande på honom.




När Justin och Selena hade gått iväg frågade jag Ryan,

- Kan du ta bilden då?
- Klart jag kan! svarade han riktigt högt

När Ryan hade hade tagit bilden så gick han iväg och jag och Taylor pratade lite strunt med varandra. Han frågade lite om vad jag tyckte om för filmer, mat vem som var min idol, även fast han typ visste de så men han sa att han tykte de va roligt att retas lite.
Men när ingen av oss hade mer att fråga blev de värsta pinsamma tystnaden.

- Ehh... jag tror att jag ska gå och leta efter Selena nu, sa han efter ett tag
- Okej, ja gör de. svarade jag

När han gick iväg så gick jag och letade Chaz och dom andra för jag vill ju inte sitta själv resten av festen.


Selenas Perspektiv

JAg orkade verkligen inte se den där Alize. Jag störde mig verkligen på henne, inte föpr att jag hade nåt emopt henne egentligen men det var något som fick mig att inte tycka om henne. Så jag drog med mih Justin på toa för att prata med han.

- Så vad ville du? frågade Justin fundersamt.
- Nä alltså jag ville inget speciellt men de är såhär..jag vet inte riktigt hur jag ska säga det men...
- Men säg det bara, du vet att du kan lita på mig.
- Jag tror att jag gillar Taylor, och jag vet verkligen inte hur jag ska säga de för jag vill inte förstöra vännskapen vi har, och tänk om han inte gillar mig på de sättet! nu var jag nästan lite fötvivlad, de var så mycket jobbigare att säga de än vad hjag hade föreställt mig.
- Aww Sel, de är ju fantastiskt! skrek han nästan
- ja jo, men asså nu undrar jkag om du har nå tips som du kan ge mig, typ så jag vet att han gillar mig på Det sätet.
- Jadu Sel jag vet inte riktigt, men du kan ju alltid typ ta med han på en piknik eller på restaurang och så kan du berätta hur du känner och sen kan du säga att han inte får ta det på fel sätt.
- Tack justin! du är nog den bästa vän ja har!

Justin ger mig alltid så bra tips när jag behöver de. Hade vi inte varit vänner hade jag nog aldrig varit såhär glad och självsäker som jag är idag, han är nog den som har hjälpt mig bygga upp mitt självförtroende. Han är min lilla stöttpelare i alla väder!


Taylors perspektiv

När jag satt där med Alize och pratade och frgade en massa saker om henne så blev de värsta pinsamma tystnaden och då kände jag att jag borde gå och leta efter Sel för jag inte ville ha det mer awkward än de var.

- Ehh... jag tror att jag ska gå och leta efter Selena nu.
- Okej, ja gör de. svarade hon försiktigt

Sen så gick jag mot köket som fann i huset som festen hölls i och kolla de om dom var där. Men när jag kom dit var det helt tomt där. Jag fortsatte min sökning runt i huset tills jag närmar mig toan som finns där, då hör jag hur Selena skriker nått, men hon är inte arg eller nåt.
När jag öppnar dörren försiktigt så ser jag hur dom....



Hejhej! Okej, nu är det så här att jag (Ida) har övertalat Camilla att jag ska skriva några kapitel här medans hon är på konfaläger, (för jag ska sen starta en egen :) Så de kommer inte var dött här iaf ;)
minst 5 kommentarer innan nästa! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D:D

2011-06-20 @ 21:15:49
Postat av: sabbe

MER !! awesome :D

2011-06-20 @ 22:59:20
Postat av: sara

merrr!!!!!!

2011-06-21 @ 10:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0