Never say never - kapitel 69

HAHAAH var de enda vi fick fram innan vi frågade chauffören vad som hade hänt och han sa att han hade kört över ett upp som han inte hade märkt innan det var försent och sen sa han att vi snart var framme. Då ser jag att vi närmar oss stranden jag petar så Justin och ger han ett tecken att han ska kolla mot stranden och lägger sedan mitt huvud mot hans bröst och han pussar mig på pannan.



Justins perspektiv

När Alize la sitt huvud mot mitt bröst kände jag lyckan genom min kropp. Min underbara Alize, hon är bara min och min. efter ungefär fem minuter var vi framme vid strandkanten och vår chaufför kom och öppnade dörren ut från vagnen. Jag gick först och sen tog jag Alize hand och hjälpte henne ner, när hon var på det sista steget av tre så luften jag henne och snurrade runt henne i luften.

- Ahh! Justin släpp ner mig. Skrek hon på sitt gulliga sätt.

- Jaja bara om du säger att jag är bättre än dig och att du älskar mig mer än något annat.

- Aldrig!

- Nehe då kommer du aldrig ner och sen la jag henne i mina armar som en liten bebis.

- Jaa, ni ska då gå nerför stranden åt vänster ca 200 meter.

- Okej, tack så mycket! Dina hästar är superfina sa jag och sen började vi gå, eller jag gick och bar på Alize.

Jag började gå och efter typ bara 10 meter så blev Alize tung så jag släppte ner henne även fast jag inte ville.

- Justin? Varför släppte du ner mig, de var ju så mysigt i din famn.

- Men du blev tung He he.

- Har du kommit på det först nu sa hon

- Shawty du är inte tung, de blev bara jobbigt för mina armar, du vet inga muskler, sa jag och gjorde nån konstig min i ett försök att se lite oskyldig ut.

- Haha de var nog de bästa på hela kvällen.

Vi gick kanske 200 meter till hand i hand efter strandkanten och vattnet plaskade oskyldigt mot våra fötter. Då börjar jag se ett litet hus som är helt upplyst av en massa grejer och då helt plötsligt börjar Alize att springa. När vi står utanför är det en jättefin stuga i trä som är upplyst av en massa ljusslingor och levande ljus. bakom huset kunde jag smymta en pool. När vi går in på den lilla ”gården” så ser vi dörrens om är lite placerad på sidan. På den står det ”TILL JB & AS”. Aww, dom är ju för gulliga mina vänner

 

- Justin kan vi inte gå in och titta nu? sa hon nyfiket

- Ja visst sa jag och tog hennes han

- Justin de är ju två våningar!? Sa hon helt chockat

- Jaa, hur har dm fått tag på det här? Jag förstår verkligen inte hur dom lyckas, sa jag lika chockat.

- Såså Justin nu går vi och kollar runt lite vi börjar här nere.

När vi började gå så kom vi till ett jättestort vardagsrum med tv och en massa sällskapsspel och tre stora soffor och ett vackert bort, sen gick vi in i ett annat rum som var köket. Där fanns det en köksö och ett stort skafferi med en massa mat, och kylen var också fyllt. När vi var klara där nere gick vi upp. Det första rummet vi kom till var ett sovrum. Där fanns det bara en liten säng, det såg ut som en gäst säng så vi fortsatte.  Nästa rum var ett betydligt större rum som tog upp nästan hela övervåningen som kanske var 8 meter långt och 10 meter brett.

- Det här är ju gigantisk skrek Alize och började hoppa omkring. Tillslut stannade hon vid en dörr i sovrummet.

- Undra vad de finns här inne, sa hon och öppnade dörren, JUSTIN KOM FORT! De är en jacuzzi här! Och med en massa rosblad utspritt i vattnet!

- Men gud! De är verkligen underbart vad dom gör för mig, och för dig! Kom här sa jag och började kyssa henne.

Jag slutade snabbt gör jag såg en liten mini kyl bakom henne så jag gick dit istället där inne fanns et en flaska med champagne, och när jag tog ut den såg jag att det var alkoholfri ”yeey” tänkte jag för mig själv. Sen tog jag två glas som stod ovanpå kylen och hällde upp åt oss.

Varsågod underbara du, sa jga och gav glaset till Alize

- Tack, men inte får jag dricka det här?

- Jo, den är utan alkohol.

- Okej, sa hon bara och drack lite, förresten skål och grattis, igen, sa hon och höjde glaset lite. Jag tog mitt och klingade de i hennes och sen tog vi en klunk. Sen tog jag våra glas och ställde ner dom igen. Jag gick fram och kysste henne lite försiktigt och Alize var inte blyg idag, hon satte genast sina armar runt min nacke och började kyssa mig hårdare. Jag var inte sen med att stoppa mina händer på hennes midja men snabbt satte jag dom under hennes tröja hon hade på som satt ganska löst.

 


här har ni ett till ;)
jag har verkligen inget att göra nu på lovet så jag har räknat, det är i snitt 30 pers som går in här varje dag så de är bara börja kommentera ! och ni som redan gör de, peppar verklegen mig :)

 


Kommentarer
Postat av: Melina

Skitbra! :D

Vill ha meeeer nuuuuu! ;)

2011-06-25 @ 14:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0