almas urflippade fortsättning...

Tänkte bara att ni skulle se hur fint Almas förra kapitel var, tyckte dock inte att det gick att accceptera det så jag fick liksom göra om det.... ;)



Jag gick och hämtade hennes tandborste inne på toan. Hon började borsta tänderna men jag såg hur ont det gjorde.
-Haha det känns lite sjukt att fråga det här men... kan du borsta mina tänder? frågade hon generat.
-Hahha självklart. Aww du känns som Jazzy!
-Åh tack, hej jag heter Jazzy och är typ, 3 år? mumlade hon med tandkräm fulla munnen.
-Nej, det var inte så jag menade, jag saknar bara dom väldigt mycket, jag skulle så gärna vilja vara med under deras uppväxt men jag har så fullt upp. Jag vill bara ta hand om dom och visa att jag älskar dom. Men jag har så himla fullt upp med min karriär...
-Jag vet, dom är jättefula!
-Jo, asså jag vet,, det är lite pinsamt att va släkt med dom...
-Jo, jag fattar det..
-Men du är inte snygg alls, asså egentligen skäms jag över att vara ihop med dig!
-Va är vi ihop? Jag playar bara dig, för att få status!
-Jaha, så trevligt...

Vi satt och snackade om allmänt trevliga saker jätte länge.
Efter ett tag såg jag att hon inte andades, så skönt, nu slipper jag hon!, tänkte jag.
-Eyy du, kärringjäveln är död!:D
-Jaha, vad bra då kan jag ta ledigt idag!
-Jo, det var därför jag sa det, tänkte att du skulle bli glad.

Jag tog upp mobilen och ringde mamma.
-MAMMA, OMG DU FATTAR INTE HUR HAPPY JAG ÄR, ALIZE ÄR DÖD!!!!!!!!!!!!:d:d:d::d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d
-OMG FAN VAD SKÖNT, ÄNTLIGEN SLIPPER VI HENNE!
-jag vet hon började bli sjukt dryg.
-Jo jag vet..


Jag satt inne på mitt rum en timme efter och skärde upp mina handleder, guh sö gött!
Blodet rann och jag slickade upp allt.
Sen började jag runka, smaken av blodet gjorde mig kåt.

Kommentarer
Postat av: Sandra&Matilda

ööhm? :p

2011-05-01 @ 22:09:06
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Sara

Vafan? Jag tror någon hacka in sig eller så skämtar dom

2011-05-02 @ 00:49:30
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0