Never say never - kapitel 44

-Alize! utbrast jag sedan.
-Vad?
-Du är galen! Snälla, lova mig att aldrig skrämma livet ur mig igen!
Hon fnissade lite och sen blev hon allvarlig.
-Förlåt...
-Lova! Säg att du lovar! sa jag med hotfull röst och började sedan flina.
-Yes sire, jag lovar! över min döda kropp.
-Ingen död kropp här inte!
Vi fortsatte larva oss men sen satte jag igång filmen.

I slutet satt Alize lutad mot min axel och grät och våra händer var ihopflätande. Jag försökte hindra tårarna som irriterade i ögonvrån. Tillsist kunde jag inte hålla mig längre och vi satt där och bölade tillsammans.

hahah fail den som photoshopat bilden ;)

Justins perspektiv

När filmen var slut så tittade vi på varandra med tårar i ögonen.
-Vilken tur att du inte ska bli soldat. snyftade hon och sträckte sig mot mina läppar för att kyssa mig, jag böjde mig ner mot henne och besvarade hennes kyss.
-Vad vet du om det? svarade jag lurigt.
-Nejnej, snälla, skräm mig inte, mitt hjärta är svagt!
-Inte ditt hjärta, det är bara din kropp. flinade jag.
-Mitt hjärta sitter i kroppen smartskaft, men du missar ju så mycket i skolan så jag ska inte mobba dig. flinade hon tillbaka.
-Okejdå jag ger mig. Ärligt talat är jag inte tillräckligt modig för att bli soldat.
-Nej det är klart, du är ju bara en liten fjant.
-Tack. skrattade jag.
-Haha ne du är faktiskt modigare, jag menar, psykist galna fans efter dig så fort du går ut, jag menar, det kommer sluta med att dom mosar dig. fnissade hon.

-Det är inte roligt att skoja om min död!
-Sorry man. flinade hon.

-Nejdu, nu är jag trött. Ska vi sova? frågade jag efter ett tag.
-Ja, kan du hämta min tandborste och ett glas?
-Vars hade du tänkt spotta då?
-I din hand ofc? Kom igen vad ska jag annars ha glaset till?
-Men ååh, jag är inte så smart. flinade jag.

Jag gick och hämtade hennes tandborste inne på toan. Hon började borsta tänderna men jag såg hur ont det gjorde.
-Haha det känns lite sjukt att fråga det här men... kan du borsta mina tänder? frågade hon generat.
-Hahha självklart. Aww du känns som Jazzy!
-Åh tack, hej jag heter Jazzy och är typ, 3 år? mumlade hon med tandkräm fulla munnen.
-Nej, det var inte så jag menade, jag saknar bara dom väldigt mycket, jag skulle så gärna vilja vara med under deras uppväxt men jag har så fullt upp. Jag vill bara ta hand om dom och visa att jag älskar dom. Men jag har så himla fullt upp med min karriär...
-Dom vet att du älskar dom. I alla fall Jazmyn, Jaxon är kanske lite för liten än. sa hon och det sprutade tandkräm i ansiktet på mig.
-Aaah vad gör du.
-Hahahah förlåt skrattade hon och all tandkräm flög på mig.

-Alize!! sa jag surt men kunde inte hålla mig.
-Hahaha du skulle sett din min när det flög, du såg helt förskräckt ut. skrattade jag.
-Åh gosh, förlåt Justin! fnissade hon generat.

Alizes perspektiv

Åh så pinsamt! Hur lyckas jag?! Måste jag spotta tandkräm på honom. Haha fast i och för sig var det ganska skoj.
-Jag ska snart hämta papper, ligg still så du inte lägger dig i tandkrämen. flinade han.
-Skynda dig! sa jag otåligt medans hans satte sig vid datorn.
-Jaja, chilla.
-Vad gör du? frågade jag nyfiket.
Han svarade inte utan fortsatte bara knappa på tangenterna. Sen ställde han bort datorn och hans leénde blev ännu större.
-Vad gjorde du? frågade jag igen.
-Inget, nu ska jag hämta papper.
-Skynda, du borde nog ta en dusch också, du har tandkräm i håret. flinade jag.
-Mitt hår....
Jag skrattade bara.

När han gått in på toan skyndade jag mig att ta datorn till mig. Det gjorde fruktansvärt ont i revbenen men jag bet ihop. Hans twitter var uppe och för en minut sedan hade han skrivit *seriously, never brush anyones teeth, it's dangerous*

Jag började skratta och Justin kom sedan ut ur toan. Jag hedde fort datorn på Justins säng igen.
-Det var inte så mycket i håret ju, visst är det borta nu? frågade han.
-Haha ja det är borta.
-Förresten vad skrattade du åt?
-Hahah ''seriously, never brush anyones teeth, it's dangerous'' härmade jag med larvig röst.
-Du tog min dator! utbrast han.
-Haha jajamen.
-Nudu! sa han med busig röst.
-Neeej! okejokej, lugn, tänk på att jag är handikappad!
-Moahahaha. Sa han och slängde sig försiktigt över mig men flög sen fort bak igen.

-Varför har du inte torkat upp tandkrämen?! sa han chockat.
-Hahah för att du skulle göra det.
-Men ååh, nu har jag ju tandkräm fulla handen! sa han och höll upp sin hand.
-Hahah så kan det gå.

Han lämnade papperet på sängen och sen gick han in på toan igen. Jag torkade upp tandkrämen. Och sen kom han ut.
-Här, släng papperet. sa jag och räckte det till honom.
Han slängde det i soptunnan och la sig sedan ner bredvid mig.
Vi låg tysta ett tag men sedan sa Justin fundersamt
-Vars kom tandkrämen ifrån egentligen?
-Min mun? sa jag trött.
-Det fattade jag ju, men hur kunde det komma ut ur din mun.
-Hahah för att jag råkade spotta på dig?
-Jaha, haha. mumlade han.

Sedan kysste han mig på kinden, ställde sig upp och tog av sig sin tröja. Någon minut efter det sov han. Jag låg vaken ett tag men sen somnade jag till hans djupa andetag.

Kommentera!








Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jätte, jättebra!!! Längtar fett mycket tils nästa kommer ut! //Kajsa :D

2011-05-01 @ 13:31:17
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: IdaJennySofia

om my jallajalla jao gosh!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2011-05-01 @ 13:46:25
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: douglas

inte för att va taskig men jag fatta nada?

2011-05-01 @ 19:51:07
Postat av: Sara

Jag tror att ni inte borde längta för att däruppe så är den en konstig inlägg

2011-05-02 @ 00:51:07
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/
Postat av: Louise

Mer!

2011-05-02 @ 07:37:29
URL: http://nagranoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0